IRC-Galleria

Tiedot

Luokittelu
Elämänkatsomus ja filosofia
Perustettu
14.10.2010
Tilastot
Käyntejä: 2 859
Koko
2 jäsentä
Tyttöjä: 2
Keski-ikä
16,3 vuotta
Otos: 2 jäsentä
Tyttöjen keski-ikä: 16,3 vuotta
Ylläpitäjä
^Ã…^joU

Kannabis lailliseksi suomessa?

  • ^Ã…^joU^Ã…^joU[#1] 25. tammikuuta 2014 18:45:54

    Tähän asiaan olen törmännyt nytte viimese pari kuukauden aikana miltei joka päivä! Olen tietenkin sitä mieltä,ettei kannabis ole huumetta,ei siitä ole yksikään ihminen seonnut ja jäänyt omaan maailmaan,eli vaipunut psykoosiin tai toista nimitystä käyttäen jäänyt matkoille ja kaikista parasta kukaan ei ole kuollut siihen,toisin kun on kyseessä oikeasti olevat HUUMEET,jolloin ihmisiä on kuollut tai muute vaa seonneet siitä käytöstä jne.
    Mutta siis aiheeseen eli pitäsikö suomessaki nyt sitten laillistaa tämä kyseinen "huume",mun mielestä jos haluaa nähdä joka toisen ihmisen tai kaikki ihmiset joka päivä paukuissa niin siitä vaan,itse olen sitä mieltä,
    että se pitäisi laillistaa sillä tavalla että siinä on jokin käyttömäärä,
    jolloin ei tulisi sitä ongelmaa,että joka nurkas näkee jonkun olevan paukuissa sillä pidemmän päälle se alkaisi joitain ihmisiä ahdistaa tai muute vaan vituttaa (ne jotkat eivät käytä)
    ja jotta säilytettäis ns. normaali menetelmä järkevyydessä
    niin tämä olisi aivan mahtava idea,
    mutta niin kuin sanottu niin joskus ihminen ei vaan tiedosta tiettyä rajaa
    ja asiat menevät yli rajan,
    mutta joo olen sitä mieltä että kohta tää maailma on
    BRBH eli BE RIGHT BACK HIGH eikä BE RIGHT BACK,HAhha :DD
    Anyway,peace to everyone out there!
  • ``möhkö````möhkö``[#2] 27. tammikuuta 2014 13:31:32

    Käyttörajan määrittäminen taitaa olla liian haastavaa.
    Ne jotka juo tällä hetkellä päivittäin tai lähes päivittäin (aina kun saa rahaa jostain.) Ovat esimerkki käytön rajoittamisesta ei toimi.

    Lisäksi thc vaikuttaa erillailla ihmisiin siis nopeus ja kesto.

    Itse olen yrittäjä ja en syö mielelläni edes buranaa. Silloin kun on paljon stressiä ja ei väsytä 16 tuntisen työpäivän jälkeen niin on se kiva mennä kääntämään se low rider nuppu sinne sätkän sisään ja johan rauhottuu meininki ja unikin tulee. (En tiedä olenko poikkeus vai mistä johtuu mutta meitsi nukkuu aina tasan 8 tuntia kun polttelee ennen nukkumaan menoa ja voin kertoa että kyllä herään levänneenä ja valmiina uusiin pettymyksiin :)

    Taitaa päteä sama kun viinaan että ihmiset ostaa viikonloppuisin ja toiset lähes joka päivä.

    laillistamisesta tulisi tietysti hetkellinen ennätys käytössä mutta tasaantuu ajan mittaa.

    Harva kuitenkaan itse rupeaa kasvattamaan tai onnistuu kasvattamisessa.
  • ^Ã…^joU^Ã…^joU[#3] 27. tammikuuta 2014 16:48:36

    Niinpä,totta toikin...aina kaikkea kannattaa edes yrittää heh :D