IRC-Galleria

Tiedot

Luokittelu
Muut
Perustettu
2.10.2011
Tilastot
Käyntejä: 4 364
Kommentteja: 29
Koko
42 jäsentä
Tyttöjä: 8 (20 %)
Poikia: 34 (80 %)
Keski-ikä
30,5 vuotta
Otos: 32 jäsentä
Tyttöjen keski-ikä: 28,7 vuotta
Poikien keski-ikä: 31,0 vuotta

sähkötupakka

  • joijejoije[#1] 21. kesäkuuta 2012 21:54:19

    Minä kaksihäntäinen leijona Itse poltin 30 vuotta tupakkaa. 20 vuoden pelkän tupakan polttamisen jälkeen tutustuin nuuskaan. Ajattelin, että mielluummin nuuska kuin tupakka. No... kävi niin, että rupesin käyttämään sekä nuuskaa että tupakkaa. Sitten kuulin sähkötupakasta tai sähkösavukkeesta tai mikä sen nimi nyt sitten onkaan (ehkä e-tupakka, e-savuke, e-tupakka tai sähkörööki, mikä lie) ja sillä pääsin varsinaisesta tupakasta eroon kokonaan (myös nuuskasta).

    Kokeilin aikani moni eri vaihtoehtoja ja aloitin halvimmasta päästä. kauan kokeilin ja petyin. Useimmat halvat e-savukkeet rikkoivat akun tai ne olivat kertakäyttöisiä eivätkä antaneet kunnon "savuja". Huomasin, että tärkein kriteeti e-tupakkaa valitessa on akku, eli sen (niiden) kestävyys, turvallisuus ja luotettavuus sekä latauksen riittävyys koko päiväksi.

    Sitten löysin vanhoilta ranskalaistuttaviltani (jotka tekevät e-savuke kauppaa nykyisin) elegantin mallin PICCOLO. Se oli hyvä ja se oli kätevästi savukekotelossa jossa oli imukkeita (sisälsi höyrystimen) ja pari akkua sisällä. Se oli tosi kätevä, koska itse aski toimi laturina ja latausta kahdelle savukeakulle riitti koko päiväksi. Mutta ongelma oli, ettei imukkeita saanut täyttää itse e-nesteellä, koska jos lataa liikaa e-nestettä, menee akku/mikroprosessori rikki. Itse höyrystin/imukkeet maksoivat n. 2€ kappale joten se malli, vaikkakin on maailmanmenestystuote, kävi liian kalliksi mielestäni minulle. Tai no maultaan se on mielestäni edelleen kuitenkin kaikkein paras ja kätevä kantaa mukana koko päivän. Se sopii laatutietoiselle ja hienostuneille ihmisille.



    KAIKEN ETSISKELYN JA KOKEILUN JÄLKEEN OLEN PÄÄTYNYT SIIHEN, ETTÄ KÖYHÄN EI OLE VARAA OSTAA HALPAA. RIITTÄÄ KUN ON LAADUKAS JA RIITTÄVÄN EDULLINEN.

    Parhaat mallit ovat ranskalaisten laadukkaat viimeisen sukupolven turvalliset mallit EGO-T-A ja EGO-C jauusi EGO-minipiccolo. Itselläni on nyt EGO-C ja olen siihen erittäin tyytyväinen (se antaa hyvät savut ja akut (2kpl) kestävät minulla koko päivän). Samasta paikasta saan myös E-NESTEET JOTKA ON LABORATORIOTESTATTU JA HYVÄKSYTTY EU-DIREKTIIVEIHIN Käytän jo e-nestettä jossa on vain vähän nikotiinia (ainoa tosiasiassa todettu myrkky tässä vempaimessa) tai ei ollenkaan. Kunto ja jaksaminen on paljon parempi kuin puuskuttavaan tupakka- ja nuuska- aikaan.

    Rankalaiset ovat nuoruuteni tuttavia ja he markkinoivat vain laatutuotteita ja ennenkaikkea

    Euroopan Direktiivit täyttäviä laitteita. Erittäin tärkeää (ja itseasiassa kaikkein tärkein asia mahdollisten haitta-ainepitoisuuksien takia) on, etttä myös itse e-neste on ROHS-direktiivin mukainen, eli laboratoriotestattu, puhtaaksi todettu ja sertifioitu .

    Heidän sivustoillaan voi asioida suomeksi:

    RANSKALAISET OVAT LUOTETTAVIA KAIKKIEEN MAKSUUN LIITTYVÄSSÄ ASIOINNISSA. OSTOKSET VARMENNETAAN SUOMALAISIN PANKKITUNNUKSIN.



    sivuja katsomaan ja tilaamaan SUOMEN KIELELLÄ pääsee osoitteesta:

    http://eurotupakka.fi

    Käyppä katsastamassa sivut. Me takaamme toimittajan luotetavuuden

    http://www.eurotupakka.fi

    Yrityksessämme oli paljon tupakoitsijoita vielä jonkin aikaa sitten. Ystävämme Ranskassa ovat kuitenkin antaneet APUA KAIKILLE TUPAKOITSIJOILLE!

    Nyt ei kukaan yrityksessämme polta tavallista tupakkaa, käytä nuuskaa tai muita tavallisia tupakankorvaustuotteita (purukumit, laastarit yms.)

    Apu on löytynyt sähkötupakasta (muita nimityksiä e-savuke, e-tupakka, sähkötupakka, elektroninen tupakka, elektroninen savuke, sähkösavuke ym.)
    TÄÄLTÄ NE PARHAAT JA LUOTTEVIMMAT SÄHKÖTUPAKAT

    eurotupakka.fi