IRC-Galleria

Tiedot

Luokittelu
Koulu ja opiskelu
Perustettu
24.5.2012
Koko
26 jäsentä
Tyttöjä: 18 (70 %)
Poikia: 8 (30 %)
Keski-ikä
30,8 vuotta
Otos: 6 jäsentä
Tyttöjen keski-ikä: 31,0 vuotta
Poikien keski-ikä: 29,7 vuotta
Ylläpitäjä
Vahvero
Valvojat
tinttarella, Petskuliii

Ammattiliitot -mitä, minulleko?

  • VahveroVahvero[#1] 18. marraskuuta 2012 16:29:52

    Tiesitkö, että 1800-luvulla useissa maissa ammattiliitot ovat olleet lailla kiellettyjä? Nykyään varsinkin Suomessa ammattiliitoilla on vahva asema yhteiskunnassa. Lähes joka alalla on oma ammattiliitto, joka ajaa jäseniensä eli alalla työskentelevien etuja, järjestää koulutuksia ja tarjoaa muita etuja.


    Onko ammattiliittoon kuuluminen mielestäsi tärkeää vai turhaa? Tiedätkö, mikä on oman alasi liitto? Huomioivatko ammattiiitot tarpeeksi nuoria jäseniään?

    Lisää aiheesta voit lukea Varustamon blogista: http://varustamo.blogspot.co.uk/2012/11/ammattiliitosta-turvaa-tyoelamaan_15.html

    Mikä on suhteesi ammattiiittoihin?Sunnuntai 18.11.2012 16:39, 43 vastaajaa

    Näytä tulokset
    Vastataksesi tähän kyselyyn ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • tinttarellatinttarella[#2] 18. marraskuuta 2012 16:45:21

    Olen ehtinyt opiskeluiden ohessa työskennellä niin ruokakaupoissa, tehtaalla kuin opettajanakin, joten olen ehtinyt kuulua useampaan liittonkin. Opiskelijajäsenyydet ovat näppäriä ja opiskelijabudjetille sopivia.
  • 34597793459779[#3] 19. marraskuuta 2012 15:48:25

    Mä opiskelen lähihoitajaks ja kuulun Superiin. Sieltä on kyllä saanu tukea monissa asioissa, sen lisäks että sieltä tipahtelee aina kaikkee kivaa krääsää postiluukkuun. Bensa-alennus on kiva, mutta kaikkein paras juttu kyllä opiskelijalle on toi työttömyysturva. Ihan huippujuttu, ja se on monissa ammattiliitoissa!! :) Ammattiliittoihin kannattaa tutustua ja liittyäkin!
  • VahveroVahvero[#4] 28. kesäkuuta 2013 15:43:49

    Varustamo-hanke on päättynyt. Vertaisohjaajamme eivät enää vastaa kysymyksiinne.