Blogi

Lempäälän terveyskeskus:
Pvm: 8.11.2008
Diagnoosi: Enterorokko
Oireet: Parin päivän kuume, kurkkukipu, erittäin kivuliaita nesterakkuloita sormissa ja jalkapohjissa.
Leviäminen: Erittäin tarttuva

Ja samana päivänä kattoon Slipknotin keikkaa Tampereen jäähalliin muutaman muun kanssa :D \,,/

Kello on 02:45 ja tuolla vieraspaikalla huutaa jonku hikisen mersun varashälytin 24/7, koska ulkona sataa vettä! Lievästi sanottuna herkät sensorit, tai sit se mersu vaa itkee "Mä ruostun!" ja kukaan saa saatana unta 200m säteellä!

OunedKeskiviikko 27.08.2008 20:56

Oune by Teme Ei se ut

Meninpäs koneelleSunnuntai 10.08.2008 20:20

En häirinny sun youtube uploadeja, mutta kirjotan mielellään sun päiväkirjaas.

Oho. Tossahan on välilehtiä vaikka muille jakaa. Facebook, hotmail ja viel meseki auki. Kaikissa tottakai tunnukset lé active!

T: Teme

OwnedPerjantai 27.06.2008 19:26

Oot vessassa ja galtsu päällä ^^ Melkein myöhästyin.
Olit sulkenu galtsun mutta avasin sen uusiks ni olit kirjautunu :D

Nyt safkaa ->

Miten voi olla!Lauantai 24.05.2008 14:05

Että jätit kuin jätitkin gallerian auki kun menit soittamaan rumpuja. Oot selvästi vanhenemassa aijaijaijai.

Tänään vois mennä tsekkaan yläkaupungin yön, tj41, heinäkuussa provinssiin, pientä krapulaa iskee ja vois haukkasta jotain palasta. Olo on silti vallan mainio. Aurinko paistaa, linnut laulaa ja gallerian sivut on hyväksikäytettävissä.

Tää vitun sivu on enemmän mun päiväkirja ku sun :D

T: Teme

Ps. Keksin jotain sun facebookiin kans. Koita löytää

Ryanair <3Sunnuntai 18.05.2008 18:21

12.05.2008 - Matka alkaa
Lähdimme Ryanairilla Lontooseen, mutta sitä ennen piti maksaa ruumaan menevästä matkalaukusta ylimääräiset 36e, jonka oletin kuuluvan jo siihen mitä olimme ennakkoon maksaneet.
Lontoon Stanstedin lentokentälle saavuttiin ajoissa (klo 2355 Lontoon aikaa) ja matka lentokentältä keskustaan kesti bussilla vähän reilun tunnin. Keskustasta sitten otettiin hieman epäviralliselta vaikuttavalta taksilta kyydin hotelille (muutamasta korttelista sai maksaa 15 puntaa eli melkein 20e).
Saavuimme hotellille ja huomasimme, että kuvat nettisivuilla eivät oikein vastanneet sitä mitä saimme, mutta kyllä siellä yöpyi 3 yötä aivan ongelmitta (kyseessä siis "3 tähden" Enrico Hotel, joka sijaitsee Victoria alueella). Muutaman tunnin oltuani Lontoossa onnistuin jo hävittämään aurinkolasini :D
Lontoossa kelit olivat aivan loistavat (+20 celsiusta joka päivä). "Lähtöpäivänä" (15.05.2008) satoi hieman vettä, mutta se ei haitannut. Näinä kolmena päivänä käytiin London Eye:ssä (se maailmapyörä), Nothing Hillissä, Oxford Streetillä, Buckingham Palacen luona katsomassa juhlallinen kunniavartionvaihto, parissa pubissa maistelemassa PIMM'ssiä ja englantilaisia oluita, Hyde Parkissa ja hotelli sijaitsi Big Benin lähellä niin siitä kulki ohi monet kerrat.
Tavaraa ja nestettä tarttui mukaan aikalailla :)

15.05.2008 - "Lähtöpäivä"
Otimme varman päälle ja saavuimme lentokentälle 5 tuntia aiemmin kuin lentokoneen olisi määrä nousta maasta (parempi olla liian ajoissa kuin liian myöhään). Siinä sitten menimme kiltisti check-inniin ja kaikki näytti sujuvan sitten aivan normaalisti. Paitsi yks stnan-kuspää-täti security pointilla väitti, että meillä on yksi hyttiin menevä matkalaukku muka liian iso ja se jouduttaisiin pistämään ruumaan (ihan hyvin se meni hytissä Suomesta Lontooseen päin). Siitä sitten maksettiin 12 puntaa (eli vähän päälle 15e), aikaa ja hermoja.
Nousimme koneeseen ja kun olimme menossa kiitoradalle, huomasimme kuinka lentokone kävi tekemässä ympyrän ja palasimme terminaalin viereen. Siinä sitte lentokoneessa odottelimme yli 3 TUNTIA, että milloinka päästäisimme lähtemään takaisin Suomeen. Lentokoneen kapteeni ilmoitteli n. tunnin välein mikä on tilanne ja aina tuli entistä huonompaa uutista. Lopulta 3 tunnin odottelun jälkeen kuumassa ja ahtaassa lentokoneessa ILMAN RUOKAA (meille tarjoiltiin vain vettä pienissä kertakäyttö mukeissa) saimme tiedon, että Ryanair on peruuttanut lentomme Tampereelle.
Henkilökunta ei antanut mitään selvää syytä miksi lento oli peruttu. Meidät johdatettiin takaisin lentokentän terminaaliin ja saimme matkalaukkumme. Sitten meille sanottiin "menkää minne haluatte ja tehkää mitä haluatte" ja yht'äkkiä kaikki Ryanairia edustavat henkilöt olivat lähteneet lentokentältä. KOKO KONEELLINEN IHMISIÄ JÄTETTIIN LONTOON STANSTEDIN LENTOKENTÄLLE ILMAN TIETOA, RUOKAA, JUOMAA ja MAJOITUSTA. Osalla ihmisillä ei ollut juomaa, ruokaa saatikka rahaa millä sitä ostaa (koska olivat olettaneet pääsevänsä Suomeen jo yli 3 tuntia sitten).
03:30 Lontoo aikaan avautuisi Ryanairin palvelutiski, johonka jonotimme koko yön ilman unta. Seuraavasta lennosta Tampereelle ei ollut mitään tietoa (monelta lähti, onko tilaa koneessa yms.). Kun tiski avautui siirryimme jonottamaan ja siinä ohella tuli tietoa, että tämän päivän lento Tampereelle oli jo valmiiksi täynnä (yksi suomalainen tosin sai peruutuspaikan sille lennolle) ja olisi joko odoteltava huomiseen asti (eli yksi ylimääräinen yö lisää Stanstedin lentokentällä) tai lennettävä jonnekkin muualle. Jotkut lensivät Riigan kautta Tampereelle ja jotkut menivät muiden lentoyhtiöiden koneilla takaisin Suomeen. Me otimme lennon Stavstadin lentokentällä Ruotsiin Tukholmaan. Siellä menimme Pauliinan tädin luokse yöksi ja aamulla menimme Silja Line Europalla Suomeen Turkuun. Laiva oli Suomen satamassa klo 19:15 (17.05.2008) ja sieltä otimme junayhteyden Tampereelle ja Tampereelta eteenpäin menimme bussilla Jyväskylään (junaraiteet Tampere-Jyväskylä välillä olivat remontissa). Bussi oli Jyväskylän matkakeskuksella noin klo 00:20 ja sieltä sitten henkilöautolla kotio.

12.05.2008 - Tampere -> Lontoo
13.05.2008 - Lontoo
14.05.2008 - Lontoo
15.05.2008 - Lontoo -> Lontoon lentokenttä Stansted
16.05.2008 - Lontoon lentokenttä Stansted -> Tukholma
17.05.2008 - Tukholma -> Turku -> Tampere -> Jyväskylä
18.05.2008 - Kotona

Olipas reissu vittu... ja Ryanairin tähän asti saamiemme tietojen mukaan he eivät olisi korvaamassa yhtikäs mitään. Reissu "venähti" parilla päivällä :D Kuitit ovat tallella matkoista, ruuista ja juomista mitä tuli ostettua "ylimääräisen" matkan aikana.

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/85860.shtml <-- lisää aiheesta

Owneeed!Perjantai 18.04.2008 19:57

Soitat rumpuja ja et varmaan aavistanu et just tulin armeijasta ni jätit sit gallerian auki. Tuntuu kyl hyvältä pitkään aikaan. Mitä vittua sää oikein soitat ja tää näppis on ihan vitun rasvanen. Nyt vähä skarppia siihen touhuun.

T: Pikku veli

OwnedSunnuntai 16.09.2007 17:19

Puhut äitille jostai

OwnedMaanantai 06.08.2007 22:40

Syöt terassilla makaroonia ja dolmioo!
"Sinä, osta dolmio!"
Kannattaa jättää se galleria auki.