Elf

Animecon 2009 - OHI ON!Maanantai 13.07.2009 22:39

Jassoo~

On niin tylsää, että kirjoittelenpa huvikseni vaikka tänne. :3

Animeconiin lähdin yksin Sotkamosta uudella mersullani~
Koukkasin ensin Vaasaan (400km) hakemaan cossitarvikkeita ja sitten pyrähdin torstaina aamulla Helsinkiin, toiset 400km mittariin. Yövyimme Varstarin kanssa Holiday Inn - hotellissa 3 yötä.
Mahtava hotelli! Paljon parempi kuin Desuconin Alex Park. Conipaikalle oli hotellilta vain 300 metriä.

Ensimmäinen conipäivä:

Heräsimme hieman myöhemmin aamupalalle, ja ajattelimme mennä conipaikalle vasta joskus iltapäivällä. Koska perjantai oli tynkä conipäivä, luulimme ettei Kaapelilla olisi vielä tungosta, FAIL.
Yllättävän paljon ihmisiä, yllättävän paljon cossaajia. Vedin Tyki Mikk - D.Gray-man.
Palloiltiin sitten siinä ja tutkittiin paikkoja. Siinä sitten satuttiin paikalle kun Ylen reportterit olivat conissa ja haastattelivat sattumalta minua TV2:n uutisiin (Janne Rusanen / Tyki Mikk, loppupäässä videota: http://areena.yle.fi/video/305258). Loppupäivä meni idlatessa ja oluella.

Toinen conipäivä:

Aamulla kamala väsymys. Siirrettiin hieman herätyskelloa. Aamupala, Kaminan tatuoinnit vessassa, peruukkisäätöä, kiroilua. Saavuttiin conipaikalle joskus kello 11-12. Välillä satoi vettä.
Käytiin vanhalla sataman konttilaiturilla kuvaamassa poikakalenterin photoshoot. Hienoja kivikasoja ja mechoja. ;D Illemmalla käytiin syömässä, ja sitten suunnattiin kohti Nosturia. Säädettiin hieman ja saatiin vedettyä iltabileet kunnialla. Juonsin tapahtuman Kamina-cossissani. Yleisö heitteli irstaita kommentteja, hmph, alaikäisiä ja aivan kieroutuneita mieleltään jo nyt. ;/ Joskus 22:30 tilasimme taksin ja siirryimme aikuisten iltabileisiin takaisin Kaapelille. Kello 1:30 hotellille, nukkumaan 2:30.

Viimeinen conipäivä:

Pahin aamuväsymys ikinä. Tuskainen herätys aamupalalle joskus yhdeksän jälkeen.
Hedelmiä ja kahvia. Vääntöä liian pienen peruukin kera. Tavarat autoon ja hotellihuoneen luovutus.
Liian tuulinen päivä. Sandaalit hiersivät. Peruukin rautalankaviritelmä tuotti päänahkaan saatanallisia haavoja. Amidamaru, ihana cosplay <3. Randomia säätämistä, palloilua, ympäriinsä pyörimistä ja voivottelua.

*;;;EPICSTORYWARNING;;;*
Kello 16:00 päätettiin ottaa cossit pois parkkipaikalla. Stripattiin siinä sitten mersun takana Varstarin kanssa. Hetken kuluttua viereiselle autolle saapui muutama tyttö, jotka lähtivät siitä sitten peruuttaen pois parkkipaikalta. Stripattiin lisää. Kuului yllättävä *tömps* ja kolahdus. Tytöt peruuttivat suoraan suojatiekylttiin. Kyltti kumoon ja autoon lommo. Kaasuttelivat paikalta ^^;

Naureskeltiin. Myöhemmin säätämistä ja kyytiläisten kokoamista. Seitsemän jälkeen kaasuteltiin kohtia Jyväskylää, sitten Kuopioon, Kajaaniin ja lopulta saavuin yksin Sotkamoon noin kello 3:30.
Tautinen väsymys ja uupumus. Coni ohi. Yllättävän vähän löytyi kuvia conista. Kaminasta ei vielä yhtään kuvaa, Tyki Mikistäkin yllättävän vähän, höh :/. Piste. \o/

Kiitos hei, näkemiin~

T: Elffi <3

Lahti - VarusmiessoittokuntaMaanantai 16.04.2007 14:53

Jaiks.

Inttiin taas 2h päästä lähtee juna, se se on jännää, hmm.
Aamuja 260+. Ja hei, teidät on valittu aliupseerikurssille, täten palvelusaikanne on yhteensä 362 vrk, hienoa. Tosin 3kk auk ftw. Haha. Onneks alkaa keikkailukausi, 200+ keikkaa.
Lähetään sopivasti ranskaan 2kk päästä ja hmm ens kuussa jotain kikkailua euroviisuissa senaatintorilla. Hmm, se on jännää. Keikat on ihan kivoja, muutama tunti bussissa, pääsee pois kasarmilta, hienot puvut päällä, saadaan myös vapaa-aikaa ja käydä kaupunkien keskustoissa kävelemässä, soitetaan ehkä 20min, hengataan 6h, ja lähetään takasin kasarmille ja sitten vaan oluelle baariin. Vielä 8kk+ tätä. Tosin aukki voi olla vähän erilainen, syödään jotain käpyjä metässä valtatien vieressä ja ammutaan oravia.

Tsak. Pakko polttaa animee levyille junamatkaa varten, ja opetella kanjeja, japania. Lisää...
Kaikki pitää osata. Pakko. Ah. Japani. Joo~ Ja tosiaan, täytyy suunnitella jotain cosplayta aconia varten, jos kykenen hankkimaan peruukin joka sopii mun hiuksettomaan päähäni.
Hah.

Tokiossa taas.Torstai 21.12.2006 00:12

Jepa. Käytiin Nagoyassa, ja Osakassa, Kiotossa, Hiroshimassa. Oli nastaa. Luotijunat ftw. Kiotossa aivan mahtava guest house, uno house. About 13 euroa yö. Kivat ihmiset ja kiva palvelu. Vuokrattiin pyörät, seikkailtiin ja eksyttiin. Temppelit ja Linnat kierreltiin. Hiroshimassa viivyttiin vaan yksi yö, seikkailtiin kaduilla ja kanavilla. Nagoyassa oltiin iltasella ja yksi yö hotellissa. Junalla tuli matkattua reilusti yli 1000km. Mukavat maisemat, vuoria kukkuloita jokia.
Ah. Nyt takaisin Tokiossa. Uusia kuvia jopa sain laitettua. Bleachin leffan kävin katsomassa, oli aikas mielenkiintoinen, tosin täysin odotettavissa olevaa fanitavaraa. Ah, bleachkrääsää. ^^ <3

YokohamaTorstai 14.12.2006 10:47

Yo. Oltiin Yokohama Landmark Towerissa. Ensin ei oltu oikeen varmoja etta mika juna sinne menee, mutta loydettiin lopulta perille. Kaveltiin ja suunnistettiin sita korkeaa rakennusta kohti. Ja sitten kaytiin hassun nopealla hissilla ylhaalla. 270 jtn metria. Naky Fuji-san ja koko Tokio. Sitten soin ramenia, yllari, joka oli talla kertaa ihan samanlaista ku narutossa, oli jopa sellanen pyoree sydeemi jossa on se spiraali. nam. naruto. Ja sitten oon nahny bleachrekan! Iso rekka jonka kylessa on valaistut mainokset bleachleffasta ja se soittaa bleachmusaa perhanan kovalla Shibuyassa. Ja The best of bleach - albumi tul eilen kauppoihin, kayn tanaan ostamassa. Uh, toivottavasti siin on jtn extraa. Tanaan ei oo mitaan ihmeellista tiedossa. Meidan katto vuotaa hieman, ja vessasta palo valo. Yarr. Plop. Meen varmaan syomaan ramenia, joo taas. Ja sitten meen roppongissa kaymaan. Jepa. Ja aamulla hakemaan Daikibaa, eli Nicoa lentokentalta, se tulleepi meijan kaa luotijunailemaan viikoksi. Wuu. Lahetaan kaymaan onseneissa ja waau.

Ah, Tokyooo.Maanantai 11.12.2006 09:00

Yo. Hisashiburi. Minna genki desu ka? Ore wa totemo genki. Nihon wa ichiban. Sugoi.
Hmm, edoo. Aika hieno meininki. Ollaan nyt tutkittu viikko tokiota, ja ehka puolet nahty.
Baarit on hassuja. Tytot on ehka parhaita. Ah. Minihameita. Akihabara pwnas, ostin Onegai teacher figun. Odotellaan tassa daikibaa, joka tulee japaniin 14.paiva, sitten lahetaan nagoyaan jne. Nyt vaan istutaan hyvissa ravintoissa, jutellaan hyvannakosille tytoille jne.
Elama on. Syodaan crepeslettuja, nam. Harajuku on yks parhaista paikoista. Roppongiin paasee kavelemalla. Kavin eilen yoyogipuistossa, oli aikas hot. Erilaisia japsibandeja sun muita soittamassa musiikkia kaduilla ja aivan mielettoman hieno shrine. Puut on pirun korkeita. Gothic Lolita tyttoja posettamassa ja ihmisia ottamassa valokuvia. Hyvaa musiikkia. Hyvaa ruokaa. Pari paivaa sato vetta, se oli ikavaa, ei oikeen paassy minnekkaan ku tuuli ja sato. Junat on kivoja. Tanaan on parempi paiva, paistaa aurinko jopa. Mietin just mita tekisin tanaan. Aina kun lahtee vaan kavelemaan niin tapahtuu jotain. Ah. Mukava kun ruokakaupassakin tytto kyselee bleachista kun omistan bleachkukkaron. Ja sitten viela hymyilee kivasti. Ostin pirun hienon takin joku paiva sitten. Vaatteet on ehka maailman hienoimpia taalla. Kaikki pukeutuu niin hyvin. Pitaa ostaa tanaan joku kassi mihin saan pakattu tavaraa sen verran etta voin matkustaa Nagoyaan, Kiotoon ja Osakaan. Sain ostettua kameran, mutta ainakaan tama tietokone Shinjukussa ei hyvaksy sita kameran piuhaa, eli ei anna laittaa kuvia tanne. Hmph. Pitaa etsia joku toinen kiva nettikahvila tjsp. Kuhan jaksan. Odottakaa vain. Haha. Juotiin Richardin, Henningin ja Lian kanssa olutta baarissa tatamimatoilla, oli hienoa. Nyt meen tekemaan jotain savayttavaa. Tsau.

Yooookooosoo ni Nippon!Tiistai 05.12.2006 09:46

Tsau. Selvittiin hengissa matkasta muutamia vastoinkaymisia lukuunottamatta. Lentokoneessa oli todella vahan ihmisia, meidan rivilla oli yhteensa 8 paikkaa, mina ja timo oltiin ainuita silla rivilla, yhta suomalaista lukuunottamatta. Ilmasta viinia ja kaljaa. Nam. Sitten ihanaa musiikkia radiokanavalta. Oh. Ja zomg aivan saakelin syotavan hyvannakonen japanilainen lentoemanta. about 25v, joku A.Sakawaki sen rinnas luki. Sain jutella ekaa kertaa japania pitkasta aikaa. Mmh. Juu. Sitten paastiin lentokentalle. Ensinnakin naytan ilmeisesti todella narkkarimaiselta kaverilta, joten jouduin sitten aukomaan Naritan lentokentalla matkalaukkuni sun muut ja esittelemaan vaatteeni. Luulivat, etta se on taynna huumeita. Ja sitten ne turvasedat hokivat Drugs Drugs No Drugs?... Lopulta paastiin junaan ja 1h 20 min matka meni rattoisasti kun kaytavan toisella puolella istuva japanilainen mies luki koko matkan kivan tuhmia lehtia todella avoimesti, ja vaihtoi viela aina uuteen kun entinen oli luettu. Shinjukussa kuljettiin nova-kylttia kohti ja loydettiin itsemme jostain puistosta pilvenpiirtajien takana. Loydettiin lopulta Sakura-houselle. Saatiin kampan avaimet, seta oli kova selittamaan. Asunto on mukavassa paikassa, Harajukussa suoraan takeshitadoorin lopussa. Eli kaikkia kivoja kauppoja kiven heiton paassa. Nukuttiin 18 tuntia. Timo halusi syoda mc'donaldsissa, ja tyhma tilasi pelkan hampurilaisen ilman juomaa. Mina taasen juttelin kassan tadin kanssa paivan ilmasta ja lopulta paadyin kanateriyakihampurilaiseen, isoon kokikseen ja isoihin ranskalaisiin. Oli ihanaa ymmartaa mita se nainen puhu. Hmm sitten ostin jtn lemon wateria ja banaaneja kivalta tadilta ja nukuin 18 tuntia, herasin aamulla 10.00 ja idlattiin jotain. Kampassa oli ihan pirun kylma, varsinki ku huoneessa on 50% seinista pelkkaa lasia. Ja katostakin 25% on lasia.
Kivat nakoalat, kylma asua tahan aikaan vuodesta. Puhistin ilmastoinnin, nyt on ihan lamminta.
Aurinko lammittaa heti aamusta onneksi. Kaikki ovet on niin pirun matalia, etta vessaankin mennessa pitaa kyykistya kolmesti. Ja hana on niin alhaalla etta polviltaankin pitaa viela kumartua. Juu ja oli ehka hieman hieno kauppa shinjukussa, about 250 neliota pelkkaa animee ja mangaa. Ostin bleachin uuden a4-albumin jossa on kaikki kuvat vareissa. Nam.
Ja vaatteet on pirun hienoja, ja kaiken lisaks ne sopii mulle! Taytyy ostella.
Joop. Nyt lahen kaymaan asunnolla. Kuvia laitan kuhan saan kameran ostettua.