IRC-Galleria

Moonis

Moonis

Hyperaktiivinen Paskapingviini

Selaa blogimerkintöjä

Uimaan kerpele!Lauantai 31.07.2010 18:38


http://www.fogonazos.es/2007/02/largest-drain-hole-ever.html
Ää, mä pelkään noita niin hemmetisti D: Pelkään muutenkin aivan sikana kaikkee veden alla olevaa josta ei ota oikeen selvää, kuten tukkeja ja ennen kaikkea uimahalleissa niitä viemäreitä, vedenvaihtoaukkoja ja lamppuja DDDX Yhyy, tietäski minkä takia :'''D Sitäpaitsi nään aina ihan hirveitä painajaisia vedestä, just tollasii et oon uimas jossaki ja yhtäkkiä sinne veteen tulee tollane hirvee aukkooo DDD:

Olenhan sentään kuningastarTiistai 27.07.2010 02:09

Otsikko ei liity, vaikka olenkin kuningastar :<<
Sen sijaan, postaan pari laadultaan kyseenalaistettavaa videota.



VITU HUORA! *DUNDUDUDUNDUDUDDUDDUDDUDUN* MAAMME EI TARVITSE HUORAN PERSETTÄ! ANTAKAA KEPPANA!



01:04-01:56 :: DDD

Kylläh.

: DDLauantai 24.07.2010 03:47

Muistin jonku vanhan devikomman jossa joku oli kommannu mun työtä "that's bad ass". Tämä oli ihan meitin alkuaikoja devissä joskus 14-15-vuotiaana, jolloin englantini oli huomattavasti huonompaa. Luulin, että badass tarkoitti jotakin ikävää, loukkaannuin hirveästi ja vastasin jotaki tyylii "I know :(", enkä uskaltanut mennä deviin vähään aikaan. Sitten kun sain tietää badassin viittaavankin mahtavaan, olin hirveän nolona ja piilotin kommenttini... enkä taaskaan uskaltanut mennä deviin vähään aikaan : DD Sitte laitoin joskus vielä hirveen emoangsti journalin et "vinQQQ, mä en enää puhu enkkuu ku kukaa ei tajuuu11!!"

RäpellänMaanantai 19.07.2010 03:20


Ää, en osaa päättää kummin päin sen pitäisi olla :''D alunperin tarkotus oli ylösalaisin, sen on tarkotus ikään kuin "pudota".

AngieIsStillAThiefSunnuntai 18.07.2010 21:44

http://xxpitslittleangelxx.deviantart.com/journal/33615349/#comments

Olin jo aikeissa laittaa Angie-Wolfielle viestiä aiheesta, mutten sitten uskaltanut. Mutta ei jumankauta, lukekaapa noi ylläolevan antamat linkit ja "äidin" kommentit(journali on tosiaan kommentien yläpuolella : DD). On se myös jännä kuinka äiti on eka 57 ja sitten yhtäkkiä 53. Voiko noin vähäjärkisiä ihmisiä olla olemassa? Mallista piirtää monet muutkin, mutta kaikki nämä antavat creditin alkuperäiselle, Angie ei. Nyt kyllä kiehuu niin kovaa...D:<

"Äidin" account poistettu käytöstä. Ylläripylläri.

JEIIIITorstai 15.07.2010 17:56

Kurrr, nettitikku tuli, ei enää ikinä(ehkä)tarvi vetää sitä saatanallisen pitkää rullalla olevaa johtoa talon toisessa päässä olevaan modeemiin ja tässä on paljon nopeampi yhteyski durrrrr 8DDD

DodiihKeskiviikko 30.06.2010 01:37

Ja nyt subaru on hyvä ja ilmottaa mikä on gimpille(mikäli se oli neidillä käytössä) yhteensopiva tiedostomuoto(onko gimpissä psd. vaihtoehtoa?) että meitti saa lähetettyä tän tasoineen päivineen XD



Anatomisia epäloogisuuksia on paljon, sorge |'D

Old-School Ranskis ja KlankkiTiistai 08.06.2010 22:38



Tämä mainos oli yksi syy siihen miksi oli pakko hommata PS2 ja eka R&C peli sen mukana, ja jonka takia heräsin joka aamu lastenohjelmille, että sattuisin näkemään ko. mainoksen :''''D
Ratchet on nauttinut jotain hyvin energiapitoista 8''D

Ah, nostalgia... on vaihteeksi hyvin randomia.

A depressed clown and his dim-witted pet.Sunnuntai 06.06.2010 23:58




Koska hypetin niin paljon ennakkoon, laitan nyt jälkikäteen vielä arvosteluntapaista lisäksi, hurr.



Eli lyhyesti, tarina kertoo nuoresta masentuneesta klovnipojasta, Sadwickistä, joka matkustaa dementoituneen isoisänsä ja ilkeän veljensä Benin kanssa maata kiertelevällä sirkuksella. Sadwick näkee ahdistavia painajaisia maailmanlopusta ja tavatessaan oraakkeli Shanan, tämä kuulee ennustuksen jonka mukaan Sadwick olisi valittu, joka tulisi tuhoamaan maailman. Kauhistuneena Sadwick ja tämän uskollinen, muotoaan muuttava lemmikkitoukka Spot, lähtevät kohti Coronaa, jossa asustavan kuninkaan kerrotaan olevan ainoa, joka kykenisi estämään lähestyvän maailmanlopun, maailmojen murenemisen olemattomiin.

Point and Click -tyylisen pelin melankolista tunnelmaa rytmittää haikea pianonsoitto ja tasapainoa synkkyyteen tuo hulvaton ja nokkela huumori. Näyttelijät ovat kerrankin keskivertoa parempia ja persoonallisia. Sadwickin surkeudesta otetaan kaikki ilo irti ja se vedetään äärimmäisyyksiin: pelkäsin alussa että saisin raivarit Sadin asenteeseen mutta on hankala suuttua tyypille jonka lähes joka ainoa argumentti saa aikaan hymyn tai naurunpurskahduksen. Vaikka Sadwick jatkaa ruikutustaan, kiljuu kuin tyttö ja pysyy neuroottisena alusta loppuun, tällä on onneksi pirullinen taipumus kepposiin ja kiusoitteluun. Sadwick ei itsessään ole mikään hymypoika, mutta tämän sarkasmi on paikoin harvinaisen nerokasta, meittiä ilahdutti erityisesti kuinka Sad tuntui paikoin loukkaantuvan sekoiluistani. Laittaessani ihan piruuttani tikkaita pientä jakkaraa vasten Sadwick kääntyi kasvotusten ja totesi ivallisesti:"Yeah, I know. Ha ha. I have short legs." Pelissä kokeilee lähes kaikkea, vain kuullakseen Sadin kommentin. Sääli vain, että monesti siinä on vähän pakko kokeilla kaikkea.

Vaikka kyseessä onkin pulmapeli, voisi sen verran palata takaisin 2010 -luvulle että käyttäisi niiden suunnittelussa vähän maalaisjärkeä. Sitä luulee kokeneensa kaikki mahdolliset JÄRKEVÄT tavarayhdistelmät kun yhtäkkiä pitääkin liimata tekohampaisiin kaikkea omituista. Sadwick sanoo ettei kykene nappaamaan kärpästä paljain käsin mutta pyydystää sen kahdella syömäpuikolla. Oranssia ja lilaa sekoittamalla tulee valkoista. MITÄ IHMETTÄ? Tällaiset ratkaisut eivät ole sama asia kuin "korkea vaikeusaste ja tekijöiden luovuus" vaan "tekijät haluavat turhauttaa pelaajia jotta he luovuttaisivat välillä ja kokisivat pelin pidemmäksi" tai "tekijät eivät jaksaneet keskittyä puzzlejen suunnitteluun kunnolla koska he halusivat syödä enemmän makkaraa"(kaveri sanoi että saksassa on paljon makkarakauppoja : D). Jos pulmat eivät olisi näin sadistisia, peliaika olisi huomattavasti lyhyempi, onhan tässä vain neljä lukua. Itselläni meni kymmenisen tuntia pelin läpäisyyn, ja yritin jättää netistä vilkuilemisen mahdollisimman vähille... mutta suosittelen nettioppaita lämpimästi, näiden pulmien kanssa mokailu ei ole enää pelaajan vika. Pari ihan nokkelaa pulmaa oli kuitenkin mukana, itse pidin klassisesta "aseta kuningattaret shakkilaudalle niin etteivät ne mene ristiin"- puzzlesta, sekä niistä, joissa piti keskustella sivuhahmojen kanssa päästäkseen jonnekin tai saadakseen uuden esineen.

Toinen seikka mikä pistää rumasti silmään on huonolaatuiset välianimaatiot. Itse peli näyttää paremmalta kuin yksikään suttuisista ja kömpelöistä käsinpiirretyistä animaatioista, joita nähdään muutama aina lukujen väleissä. Animaatio näyttää käsin tussatulta, mutta sen väritys kiireiseltä photarisutulta. Pehmeä brush näyttää kamalalta, sitäpaitsi hahmojen pitäisi näyttää identtisiltä itse peliin nähden. Pelianimaatio onkin paljon sujuvampi ja ilmeikkäämpi, omasta puolestani köykäiset välianimaatiot olisi voinut suosiolla jättää pois.

Itselläni oli ollut pahat aavistukset loppuratkaisua kohden, mutta yllätyinkin positiivisesti. Lopetus oli psykologisesti hyvin kiinnostava : D Ja vaikka tämän sortin loppuratkaisut tuntuvat jollakin tavalla olevan muodissa (Klonoa DtP, Prof. Layton Pandora's Box... leffat kuten Total Recall, Pandorum, 23 jne...teemana siis todellisuuden kyseenalaistaminen), ne voi toteuttaa joko hyvin tai huonosti, ja mielestäni The Whispered Worldin loppuratkaisu oli varsin koskettava ja onnistunut, se ainakin asetti kaikki palat paikoilleen... vaikka itselleni jäikin paha mieli enkä pystynyt nukkumaan kunnolla seuraavana yönä |'D Time to see a doctor.


Yhteenveto

Dialogi & Tarina:9 mm.'burbing alphabet' oli meitille vähän liikaa, vaikka kokonaisuus onkin mainio.
Äänet:9 Näyttelijät ovat ihania ja omaksuneet roolinsa sopivasti. Pianomusiikki istuu kuin nenä päähän, tosin, välillä olisi voinut olla monipuolisempaakin. Jostakin syystä äänenlaatu oli paikoin huono, vaikka vaihdoin kaijuttimetkin.
Grafiikka:9 Hahmot ovat ihanan eläviä, ilmeikkäitä ja sympaattisia, myös käsinpiirretyt taustat ovat kauniit ja yksityiskohtaiset. Valitettavasti jotkin esineet hukkuvat taustaan liian helposti.
Pelattavuus:6 Pulmat ovat enimmäkseen epäloogisia ja järjettömiä, toisaalta tutkittavaa on paljon. Sääli, että peli on hyvin lyhyt eikä uudelleenpeluu aivan heti huvita, vaikka loistava sarkasmi saattaakin houkutella luokseen.
Välianimaatiot:5 Kömpelöitä, huonolaatuisia ja rumia. Ensi kerralla olisi parempi palkata ammattilaisanimaattorit tai jättää vastaavat videot kokonaan mäkeen.

Keskiarvo: 7,6(asteikolla 1-10)
Voin vain todeta, että tarina, dialogi, kauniit grafiikat sekä mainiot näyttelijät tekevät tästä todella potentiaalisen ehdokkaan päästä suosikkilistalleni, valitettavasti kehnot välianimaatiot ja naurettavan epäloogiset puzzlet rokottavat meininkiä rankasti. Raivostuttavinta on tietää, mitä tehdä, mutta kun ei tiedä MITEN. Toivon kuitenkin että Daedalic Entertainment jatkaa samaa rataa loistavan käsikirjoituksensa suhteen.

Mainittakoon kuitenkin, että pakko miun oli päähenkilöitä piirtää.

***

Laitan vielä loppuun pari suosikkilainausta, saattaa kyllä poiketa parilla sanalla alkuperäisestä kun en kirjoittanut kaikkia alunperin muistiin XD
***
Sadwick(katsoo seinällä roikkuvaa rumaa metsästysmuistoa):Is that a bust of your mother?
Ruben: No. That's the head of our last visitor.
Sadwick: What did he do wrong?
Ruben: He insulted my mother.
***
Sadwick: I have a deal with Ben. He doesn't spit into my drawer anymore and I refrain from painting his rubber nose black.
***
Sadwick(katsoo lattialla makaavaa karhuntaljaa): Err... hello? Are you really dead? Or are you just taking a nap? You can never be sure enough with these things.
***
Sadwick: I once made a list of the most probable causes of my death. Bear's paw was listed number 212,217 and 321 to 329.
***
Sadwick: This door is significantly door-ish. I should write that incredible discovery down in my diary.
***
Ben: Sadwick! Don't!
Sadwick:'How often did I tell you that you don't catch fire dragons with bare hands?'
Ben:How often did I tell you that you don't catch fire dragons with bare hands?
Sadwick:...Quite often.
Ben: Are you suicidal?!
Sadwick: How do you figure that?