Blogi

« Uudemmat - Vanhemmat »

[Ei aihetta]Lauantai 23.01.2010 13:18

hahaa noniin taal ollaan ! calıfornıassa :d
tulı vaha akkılahto, en kerenny sanoo teılle mitaa, sorry :D
mut meen rannalle uımaan jnee, tehkaa te vaan laksyja FUCKER'S
jos et lisää tätä päiväkirjaasi et enää ikinä pääse ulkomaille

<3Keskiviikko 21.10.2009 17:09

Ihanatt neljä päivää Lontoos!

SVERIGE ! <3Torstai 28.05.2009 15:55

Oli aivan mahtava reissu!
Sunnuntaina lähettiin bussilla satamaan Olympiaterminaalille ja hypättiin sielt sitte laivaan. Saatiin Nitan kans olla kahestaan hytis. Illall ei jaksettu valvoo,jote si mentii aika aikasee nukkumaa. Maanantaina tultiin Ruotsiin ja satamasta sitte mentiin metrolla ja bussilla Skeppholmenin saarelle jossa sitte majotuttiin. Majottumisen jälkeen sitte lähdettiin kaikki bussilla vanhaan kaupunkiin,suurkirkolle ja kuninkaanlinnaan. Päästiin sieltä sitten joskus neljän aikaa pois ja suoraan kaupungille shoppailee. Löyty muuten aika kivasti kaikkee :'d Ja olkapäät sekä rintakehä vähän palo auringos..nytt ne sitte kivasti punottaa ja kuumottaa.
Tiistaina mentiin käymään Vasalaiva museolla ja sellasella akvaariolla. Noiden paikkojen jälkeen jotkutt lähti Gröna Lundiin ja toisett shoppailemaan..eheh..Illalla oli aina jalatt TOSI kipeinä. :s ja hupsista,Nita sitten tönäs mut käytävään pelkässä topissa ja legginseis eikä päästäny sisälle :< :'D
Keskiviikkona pakattiin tavaratt,jätettiin ne säilöön ja lähdettiin taas kuka mihinki,oli tosi rentoo ja sai mennä minne halus ja takasin piti tulla vasta joskus myöhää. &lt;hymy&gt; Illalla sitte heti kun päästii laivaan niin mentii syömää. Illemmalla käytiin laulamas karaokee ja Atlantis clubill pyörimäs. Siellä sitte vaa jotkutt miehett/jätkät katteli ja oli aika mukava ilta siell karaoke paikas &lt;vink&gt;

Oli muute paskatt hytin "avaimet" ku ei oikee toiminu. Btw, onnistuttiin muuten jättämään kaks kertaa hytin avaimett hyttiin ja lukittiin ittemme käytävään :) Nooh sitte minä menin ensiks hakemaan uusia kortteja ja valittamaan ku jäätii käytävään..no sitte lähdettiin käymään Nitan kanssa viereises hytis ja huomattiin että kortit jäi hyttiin,taaas. Oli Nitan vuoro käydä hakemas uudett kortit ja jotai se virkailija valitti et aiotaanko me jaella meidän hytin kortteja joillekki ku koko ajan niitä käydään hakemas -.- hyvä me.

Kuvia sitten kohta kunha ne tulis koneelle...kestää aiika kauann. Mutt kiiitos kaikille ihanasta ja kivasta matkasta! &lt;sydän&gt; Oli todella hauskaa,syksyllä sitte vietetään kiva lauantai!&lt;hymy&gt;