Selaa blogimerkintöjä

Blogi

« Uudemmat -

Viimesta viedaanTorstai 23.03.2006 12:41

Ny on sitte vika paiva menosa lomasta ti itse asiassa ei koska lento lahtee 24.4 klo 00.25. Tanaan kaytiin viela mbk:ssa pyorahtaan ja vaha vaihtaan soitinta ja tarttuhan sielta viela kengat ja hugo bossi mukaan. Sitte loydettiin semmonen peliluola (1 kerros kokonaan) jossa oli ihan sikana peleja (ja pelaajia). No yks era sega rallya makso 20 bah eli alle 50 senttia et niita tuli muutama otettua. No tanne hotellillekko palattiin niin kavastiin viela 2 egella hiukset leikkaan niin ei tartte heti suomesa menna. Ny pitas tappaa aikaa viela semmoset 4 tuntia ennen ku lahtaan lentokenttaa kohti mut eikohan se onnistu.

Vasyttaa ja kolottaa mut mieli on hyvaKeskiviikko 22.03.2006 19:00

Elikka oli aika pitka tuo matka koh taolta bangkokiin. Bussi oli kylla vrmaan paras keino matkustaa mut se et oltiin taala bangkokissa 4 a.m ei ollu haavia. Koitettiin eka nukkua tuosa hotellin sohvalla mut ei siita oikeen mitaan tullu. No sitte puol 7 aateltiin et ny paasee nukkuun niin eikohan se jappinen siela koh samuilla ollu varannu meille huoneen vaaralle paivalle... vaha pisti tympaseen. No huoneet tuntu olevan taynna ja solleen mut sitte saatiin 9 aikohin huone ja paastiin nukkuun. Nukuttiin tollaset 1,5 h ja sen jalkeen suunnistettiin kohti MBK:n ostoskeskusta klo 11. suunnilleen. No sielahan se paiva meniki oltiin hotellilla takas vahan ennen ilta 8, ja uskokaa tai alkaa oli muuten paikat pikkusen kipiana. Nyt sitte onnellisena istutaan drinkkeja juomasa hotellilla, tarkotus oli kayda kattoon bangkokin yo elamaa vahasen mut ei tasa enaa mihinkaan jaksa. Parempi ehka niin ku on tanne asti jo hengissa selvitty :D No joo lisaan kuvia sit ku jaksan ny jatkan drinkin nautiskelua mo

Viimesta viedaanMaanantai 20.03.2006 18:02

Ny on sitte jo viimenen ilta jo menosa taala koh samuilla. huomena lahtaan kohti bangkokia klo 15.30 (perilla bangkookissa klo 04.00 KIVAKIVA). Mut tana iltana chillaillaan bungalowssa ja otetaan rennoisti aamulla vaha aamupalaa nassuun ja radalle. Niin kaytiin eilen vaha viihteella tarkotuus oli menna chaweng cityyn samaan paikkaan ku aiemmin mut paastiin niin myohaan liikkeelle et ois maksanu enemman ku aikasemmin (ennen 2 egee ny 4 egee) niin ei sitte lahetty. Oltiin tossa lamailla ja kaytiin yhesa aika paskassa paikassa ja oli muutenki aika hiljasta et ei sitte oltu kauan. Tanaan oli sitte vaha krappe et paiva meni siina.

Moron taasPerjantai 17.03.2006 18:33

Eipa oo jaksanu kirjotella mitaan vahaan aikaan ollaan chillailtu otettu arskaa ja silleen ei mitaan ihmeempaa. Tanaan kaytiin kyl osteleen jo tuliaisia niille jotka ovat olleet kiltisti!!! No ne nakee sit kotosalla jotka saa. Viimenen loma viikko pyorahti kayntiin tanaan et ny sitte ruvetaan katteleen et mita hauskaa sita viela keksii. Ehka jotain tollasta alkoholi pitosta, ehka???

LystiaKeskiviikko 15.03.2006 16:13

Jees ny on sitte ne full moon pippalot takana pain. Oli aika lystia oltiin 8 hengen porukalla liikkeella, 2 kolumbialaista, 2 brittia, meksikolainen, paragualainen ja mina ja make. Taytyy sanua et on hiukka erilaiset pirskeet ku esim juhannus kalajoella! No ilta suju aika rattosasti pikku tuiskeessa eika sattunu mitaan kummempaa (ainakaan en myonna). Mut en jaksa kirjotella ny enempaa kuvia tulee huomena sielta partyista et mo.

Maisema kiekkaMaanantai 13.03.2006 17:26

Tanaan saatiin sitte vuokrattua ne mopot, kierrettiin sitte koko saari. Kaytiin budha patsaat sun muut lapi. Oli muuten aivan HELEVETIN kuumat ne budhapatsaan portaat, oli pakko stepata et pysty oleen edes hetken niilla. Sitte takas bungalowille tulessa kaytiin ostaa beach ballo. No siina sitte paatettiin lahta pyorahtaan 100 m paassa olevalla verkolla, siina oli yks vanhempi kaveri joka sitte sano et ne on ollu melkeen joka paiva pelaamassa. No eipa olla nahty kertaakaan ois varmaan muuten voinu kayda joku ilta pelaileen. No syy loytyy varmaan siita et ne alottaa 5 jalkeen ja me yleensa lahtaan rannalta viimestaan sillon. No saatiin siina sitte jonkimmoiset pelit pystyyn, oli yks saksalainen, 2 kolumbialaista, yks paikallinen muija ja yks sitte jostain muualta. Oli aika pokemon pelit mut hauskaa oli sehan on tarkeinta, (heti sen jalkeen et me voitettiin!). No huomena ois ne full moon partyt mut saa ny naha kenen kans lahetaan ku ois 2 suomalaista ja sitte ne kolumbialaiset ois lahosa ja 2 niitten tuttua et saa naha mihan sita paadytaan, mut sinne mennaan.

Vaha helpotustaSunnuntai 12.03.2006 19:10

Tanaan oliki sitte vaha hissumpi paiva. Nukuttiin eka yli 12 ja sitte mentiin rannalle ottaan hieronta ja arskaa. Hieronta otettiin sen takia ku oli paikat pikkusen kipiat eilisesta, Make kaveli niinku ahtisaari aamulla. Sitte illalla kaytiin kattoon F1 kisa yhdessa ravintolassa. Niin eilinen venyi vaha pitkaksi ku piti kayda siella samassa paikassa ku viime kerralla. Kuultiin et se bandi soittaa siela melkeen joka paiva, maanantai tais olla ainut vapaa paiva. Huomena ois taas yritys saada ne mopot ja kiertaa saarta et tanaan on kai sitte aikanen nukkumaan meno.

Jeteilla paaseeLauantai 11.03.2006 17:54

Tanaan kaytiin sit ajaan niilla vesi jeteilla oli muuten pikkusen hauskaa hommaa. Ainut miinus oli et makelle tuli rakko kateen :D Makso sellaset 900 bah 30 min et aika ok hinta, tietenki se vois aina pienempiki olla. Liikuttiin muutenki aika paljo tanaan ku kaytiin vaha beachilla kaveleen ja sit kaveltiin tonne lamai cityyn. Koitettiin loytaa tuliaisia mut eihan niita loytyny. Eksyttiin sitte yllattaen makkariin :) Jep mut ei kai tassa muuta pitaa kattoo et jos sita eksyis tanaan tai huomenna vaha otille (ehka).

Grillijuhlaa odotellessaTorstai 09.03.2006 14:02

Kavastiin eilen vaha tuola viihteen puolella ja loydettiin hyva paikallinen baari missa ei pahemmin muita lankkareita nakyny vain paikallisia. Siina sitte soitti yks cover bandi, ihan hyvin veti mut saatto vaha parantaa bandia se et muijat laulo bikinit paalla :) Et oli ihan kiva paikka kaydaan varmaan joskus uudestaanki katteleen et onko siela muutaki menoo. Tanaan ois sitte ne grillijuhlat tasa ootellaan niitten alkua, ollaan paastottu koko paiva et jaksais sitte syoda koko rahan edesta.

Chillailu paivaKeskiviikko 08.03.2006 18:54

Jep tanaan meniki sitte taas rannalla lohoillen. Kaytiin tanaan ostaan jo makelle uus kirja ku se on lukenu jo kaikki :D Tanaan kaydaan tieten sitte katteleen taas yo elamaa et saa naha miten kay. huomenna ois sitte yhdessa ruotsalaisessa paikassa grillijuhlat, siela saa niinku ite grillata omat ruuat. Sillonei kuulemma pysty valittaan ruuasta et oli pahaa mut saa naha eikohan seki onnistu. moros