-
siis oon pelanu kaikellaissii pelei, mut kyl oon sit mielt et ei tos oo mitää järkee et sotapelist tehää tyylii sellane mis kypärä kiiltää ? siis se menee jo vitu feikiks -.- mut joo, ei ollu mun asia, vaa ite ostin tos viime viikol ton far cry 2, vittu outoo :pp tosse ny o ole tyylii 4 tuntii putkee pelannu eik mee eteepäi ku pitäs sellane jalokivi löytää mut ei löy'y -.- ja sit on niit bf3 ja mw3 mut ne o nii vitu kalliit ei oo oikkee varaa niihi ;p onks ketää tai kellää mitää tietoo siit mist sais halval hyvii fps pelei ps3 ja halval !! kiitti vastauksest jo etukätee ;))
-
CoD 4
-
myy pleikkari ja osta xbox pleikkari on paska. kiitos ja hanki rahaa
-
ja älä puhu niinku tyyliin pissixet
-
Noh ainoo ratkasu tässä vaiheessa on: Tapa ittes vitun pelle
-
ratkaisu: selaanettiä tuu supernörtiksi tutki asioita , wareta pleikkaris ja osta vitun kallis upsi jonne siirrät sun lataamas pelit , lataa ja asenna ym multiman ja mintä niit kaikkia on ja sitten tökkäät uspin pleikkariis ja treet kaikkee muuta sahibaa ja sitten lopulta saat niiin paljon pelejä kun haluat ilmaiseksi (paitsi kaikki mitä tähän tarvitset maksaa vitusti)+ valitettavasti asia taitaa olla sulle liian monimutkanen joten vastaus on ET MITENKÄÄN SAA HALVAL PELEJÄ kiitos hei
-
Toinen kysyy PELI ehdotuksia ja heti pitäs olla joka tappamassa itseään tai vaihtamassa konsolia. Vittu mitä paskaa sanon minä.
Ja ehdotan myös tota Cod 4, Cod World at War, battlefield Bad Company 2. Noi luulin lähtevän halvalla. Etenkin muo kaksi ensimmäistä ja loistavia pelejä jokainen noista