-
Valitettavasti poltan... Jaah siksi kun maistin ekan kerran niin ajattelin että hyvää on vois ruveta polttamaan.... mitäny 2-3 vuotta vetäny tupakkia.. lopetusta yrittäny mutta aina on tarve saada tupakkiaa :P
-
Ei se kiinnosta. Oon toki maistanu... Mut se jäi siihen sit :P :)
-
Oon polttanu nyt vuoden ja monta kuukautta ollu kauhee yskä :D yritys hyvä kymmenen ku pitäis lopettaa.
-
Mdna kirjoitti 5.5.2013 22:09:
eXu kirjoitti 5.5.2013 21:16: Poltan, mutta haluis päästä eroon siitä tavasta, mut mitäs tyhmyyttäni 10v skidinä ekan kerran maistoin ja 13v rupesin vakituisesti polttamaan. :s
Aika vaikeampaa lopettamaan,koska poltit aivan liian kauan.Jos poltat punaista nii kokeilehan vaikka vihreään jossa nikotiinipitoisuus 2-4mg vähemmän.Nikotiini aiheuttaa riippuvuuteen että jää koukussa.
En ole polttanut oikein muuta tän vuoden aikana kuin vihreää, punaista joskus poltin mutta se on niin tunkkaista keuhkoille, joten vihreässä on se mentholin maku ja muutenkin, vihreä on parasta. -
eXu kirjoitti 10.5.2013 14:20:
Mdna kirjoitti 5.5.2013 22:09:
eXu kirjoitti 5.5.2013 21:16: Poltan, mutta haluis päästä eroon siitä tavasta, mut mitäs tyhmyyttäni 10v skidinä ekan kerran maistoin ja 13v rupesin vakituisesti polttamaan. :s
Aika vaikeampaa lopettamaan,koska poltit aivan liian kauan.Jos poltat punaista nii kokeilehan vaikka vihreään jossa nikotiinipitoisuus 2-4mg vähemmän.Nikotiini aiheuttaa riippuvuuteen että jää koukussa.
En ole polttanut oikein muuta tän vuoden aikana kuin vihreää, punaista joskus poltin mutta se on niin tunkkaista keuhkoille, joten vihreässä on se mentholin maku ja muutenkin, vihreä on parasta.
Joo,mutta olen lopettanut kokonaan punaista vaikka kokeilin kerran että yäk :D.Vihreä on minulle paremmin,että mahdollisesti muutaman mg vähemmän tervaa ja nikotiinia XD -
en. siin ei oo järkee, menee rahat, terveys ja kuolee nuorempana... :c
-
Välillä. En ole siis pahasti nikotiiniriippuvainen :D
-
Juu taino eilepäätin että perkele minä lopetan
-
Poltan... En tiiä miks se tuli kerran kokeiltua ja siitä se lähti... Onhan se turhaa ja rahan tuhlausta ja terveyden tuhoamista... Ja lopetus on ollu mielessä mutta ei huvita :D
-
En polta. Liian laiska moiseeen hommaan.
-
koitan lopettaa :D... nikotiinihelvetissä silti vielä ollaan
-
joo khyl läpäl
-
kyllä ja syytä en tiiä
-
aina ku sitä tarjotaan :p
-
poltan. tää vuos on 4 vuosi.
-
Kysymys on että mitä poltaisin ;) (nyt rasisti lukee ja huutaa, ''ah mä tiesin mä tiesin, toi neekeri polttaa sitä'') en ole myöntänyt mutta en kiellä..
-
en, koska sen voi ajatella järkevästi ja siin menee terveys ja rahat ja kuolee nuorempana.. :c
-
En.. koska ei oo mitään järkee polttaa ;D
-
Poltin mutta lopetin koska meni turhaa rahaa
-
3478871 kirjoitti 6.10.2012 20:34: se on iha vitu noloo ! mut ite en polta paitsi sillon ku vituttaa ..
toi sun lausees sai mut nauramaan jopa ääneen!