IRC-Galleria

Tiedot

Luokittelu
Minä ja muut
Perustettu
5.10.2009
Tilastot
Käyntejä: 225 706
Kommentteja: 19
Koko
2219 jäsentä
Tyttöjä: 922 (42 %)
Poikia: 1297 (58 %)
Sijoitus koon mukaan: 155
Keski-ikä
30,2 vuotta
Otos: 819 jäsentä
Tyttöjen keski-ikä: 29,3 vuotta
Poikien keski-ikä: 30,7 vuotta
Ylläpitäjä
Scarrr
Valvojat
tuner, varzu, Bro, ^ShadowS, Milzu^, LunaLepo, s-mies, Scarrr, Nextfever, WhazWolf, Vihreäpeikko, TobiTatze, iSephiroth

Koulukiusaus

  • 34614873461487[#1] 27. heinäkuuta 2012 19:08:38

    onks teitä koskaan koulukiusattu? tutustuin ite joskus ala-asteen puolesvälis yhteen tyttöön ja siit seuraavat vuodet oli yht helvettii. miettikää, 10 vuotias tyttö uhkas tappaa useit kertoi, löi, raapi kerran käden verille, levitti juorui ja tää kaikki viel ilman syytä! olin sillo viel heikko ja tosi huono itsetuntone nii en voinu asialle mitää. onneks kiusaamine loppu muutama vuos sitte ku tää tyttö erotettii koulust ja siirrettii erityisluokalle toisee kouluu. kertotaa omii kokemuksiinne koulukiusaamisest?
  • 32080143208014[#2] 30. heinäkuuta 2012 13:28:08

    aattelin vastata kun oli niin hyvä aihe ! :)
    eli joo mua on kiusattu, ja joo lähinnä se oli sellasta jokapäiväistä haukkumista, juorujen levittelyä ja uhkailua. Myös kyllä sanottiin usein että jos tappaisin itteni, tää maailma ois parempi paikka. myös muistaakseni joskus jouduin koko luokan edessä naurunalaiseksi siitä että tykkäsin eräästä pojasta. ja tää kiusaaminen kesti n. 4 vuotta.. muistan kun joku minua vanhempi tyttö kävi kertomassa opettajalle kiusaamisesta, se vaan paheni.
    En enää välitä kiusaajista :) mulle on aivan sama mitä muut musta miettii tai tulee sanomaan eli hyvin oon selivnny siitä mutta sillon kun oli tuo kiusaaminen pahimmillaan, olin vielä niin nuori että tuntui sanoin kuvaamattoman kauhealta !
  • 31623133162313[#3] 30. heinäkuuta 2012 17:00:24

    Minua tuo ei enää vaivaa. Mutta arveluttaa tieto siitä, että joitakin ihmisiä kiusaavat ihmiset, jotka eivät parannan tapojaan sitten millään. Vaikka heidät siirrettäisiin toisiin kouluihin, he taatusti jatkaisivat niitä niissäkin. Koulujen ilmapiiri toimisi paremmin, jos oppilaat luokiteltaisiin eri kouluihin persoonallisuuksiensa perusteella.
  • 34199493419949[#4] 3. helmikuuta 2013 14:19:11

    Kokemusta. Sitä kesti 10 vuotta. Syrjintää, haukkumista, juoruja jne.. En halua sanoa enempää.
  • 34963093496309[#5] 27. helmikuuta 2013 18:44:10

    Kokemusta on. Kun muutin Puolangalle noin kolme vuotta sitten. Yksi entuudestaan tuntemani tyttö oli minulle hyvä ystävä silloin. Mutta pari vuotta sitten se kävi leirillä jonka jälkeen muuttui täysin. Alkoi levittämään valheita minusta, haukkumaan ym. Emme ole edes puhe väleissä ja tämä kiusaaminen on kasvanut suureksi.
  • 35029803502980[#6] 1. toukokuuta 2013 18:03:54

    Mua kiusattiin koko ala-asteen ajan, en tiiä ite syyt mut ehkä siks ku olin erilainen ku muut, kiusaajat oli siis lessui ja ne ei vaa hyväksyny muit. Kutosel mua syrjittii eikä mulla ollu ketää kavereit, kuuntelin vaa musaa portaiden alla ja masennuin. . . Onneks sit mun nykynen paras kaveri tuli puhuu mulle enkä oo enää ollu yksin :):):) Ja voimii kaikille keitä kiusataan! :)
  • EmilawEmilaw[#7] 3. toukokuuta 2013 21:25:53

    minua ollaan haukuttu, syrjitty jne
    mitää fyysistä ei kyllä vielä
  • 34602983460298[#8] 3. toukokuuta 2013 23:03:09

    Kokemusta on. Haukkumista, syrjimistä, kerran käyty fyysisesti päälle ja siitäki ikuisesti pysyvä arpi poskessa... Haukkumista siinä määrin et haukuttu siitä ku en polta tai juo, läskiks haukuttu vaik en sitä mielestäni oo vaikka vähän tiesti paremman näkönen masu vois olla.. Syrjimistä että ei päästetä kaveri porukoihin, juoruilua kaikesta et oisin tehny jtn mitä ei tietenkää ikinä tulis mieleenkään tehä. Kiusaajat sais vähä miettii et mitä tekee.. Onneks se kiusaaminen on kuitenki vähentyny mut ei se kipu ja muisto häviä mihinkään, koskaan. Kavereitakaan mulla ei oo paljoakaan, 3 hyvää kaveria.
  • jennakjennak[#9] 5. toukokuuta 2013 16:02:32

    Minua on kiusattu ala-asteella kans syrjittiin,puhuttiin paskaa selän takana jne. Mulla on alkanu nykyään pelottaan että kaikki kiusaa ja puhuu selän takana mä en voi sille mitään. On sitä syrjintääkin ollu nykyään mutta ei se mua haittaa ku oon löytäny kavereita jotka eivät kiusaa yhtään että ne tukee mua! :))
  • 34930533493053[#10] 5. toukokuuta 2013 19:57:14

    Mua kans on kiusattu ala-asteella, se oli yks tietty poika koska oli kulma mustasukkanen ku olin uskolline yhelle pojalle 5 vuotta, kakkosesta asti siis. Se haukku mua, töni, hakkas, jahtas ja uhkaili joka päivä. Joskus se veti siihen muitakin poikia mukaan, sama jatku koulun jälkeen. Kerroin vanhemmille, jotka selvitti tän ja poika pyys anteeks. Sama kumminki jatku seuraavan päivän. Tää loppu ku mentii ylä asteelle, nyt kasilla on jotai pientä mut pahin oli ala-asteella (:
  • 11864761186476[#11] 5. heinäkuuta 2013 13:48:47

    Itse kans ala-aste ja ylä-aste aikoihin olin koulukiusattu. Tosin itsellä oli hyviä kavereita jotka auttoivat noihin aikoihin olemaan välittämättä asiasta.

    Vanhemmaksi tultua itse varmuus onkin sitten ollut sitäkin lujempi ja eikä enää anna kenenkään pomppia silmille.

    Nykyään hymyilyttää kun näkee nää entiset kiusaajat ja missä jamassa he ovat elämänsä kanssa "alkoholisteja & pika vippi kierteessä" ja itsellä onkin perhe ja 7 vuoden hyvä parisuhde takana.

    Yleensä kiusaajilla on kyllä syynä siihen mitä tekevät, harvemmin syy liittyy mitenkään siihen kohteeseen vaan taustalla on paljon muita asioita. (pahan olon purkamista jne.)
  • thejorppe69thejorppe69[#12] 18. heinäkuuta 2013 03:26:33

    joo muaki kiusataan päivittäi kerran mun ovelle tuli joku kirje joltai hyypiölt
  • AmassAmass[#13] 28. elokuuta 2013 18:19:32

    Mä olin vasta ekal ku mua alettii syrjiii vaan sen takia että olin erilaine...
    &olin muutenki aika ujo jne.
    mut sit ekaks se oli vaa sellast iha jonku "läpän" kuulost naureskeluu mut sitku alko tulee turpaa ja tappouhkauksii,lunta vaatteiden sisään,kaikkee mahdollist mitä pienii aivoihi juolahti... ni tajusin et se ei ole mitää läppää.
    Siit jäi kyl sellaset arvet et en sillai pysty kunnol puhuu mistää tälläsee liittyväst ja oon vähä arka vieläki eikä itetunto ja luottamus ole mitään parhaita..
    Onneks vaihoin koulua muuten ei tiedä mitä helvettii kävisin vielki läpi!
    Mut oon nyt onnellinen kun mun ei tartte parhaillaa käydä sitä läpi,koska kaiikki ei oo nii onnekkaita ... :'(
    Mä yritän kylllä autta kaikin tavoin kaikkia kiusatuks tulleiden uhreja koska tiedän et mitä helvettiä ja painajaista se on!
    Kenenkää ei tarttis käydä sitä!
    Kerroin vain oman mielipiteeni :)