IRC-Galleria

Tiedot

Luokittelu
Elämänkatsomus ja filosofia
Perustettu
22.7.2013
Tilastot
Käyntejä: 2 234
Koko
1 jäsen
Poikia: 1 (100 %)
Keski-ikä
19,3 vuotta
Otos: 1 jäsen
Poikien keski-ikä: 19,3 vuotta

Mietiskely kulma

  • 35098663509866[#1] 22. heinäkuuta 2013 04:53:32

    Tänne kaikki ajatukset, mietiskelyt, ideat, kaikki maan ja taivaan väliltä ja jopa niitten rajojen ulkopuolelta, sun muut filosooffiset ajattelut. Sana on vapaa kunhan pysytään asiallisena.
  • 35098663509866[#2] 24. heinäkuuta 2013 02:43:25

    Itse olen miettinyt sellaista että mihin suuntaan maailma, jossa elämme, on menossa. Parempaan vai huonompaa, luoja tietää!
  • 34930533493053[#3] 11. syyskuuta 2013 02:44:37

    Ehkei luoja tiedäkkään. Ehkä sitä ei oo? Uskoo ken tahtoo. Mutta itse kun luokittelisin mut LaVeyn satanisteihin, joten en sen puolee luottais. Itse pidän ihmisiä eläiminä, tosin nyky aikana ne tupataan erottelemaan omiin genreihin. Vaikka muut eläimet eivät ole yhtä julmia kuin ihmiset, siksi nostaisin ne ylemmäksi. Siksi varmaan huonompaan suuntaan, ihmiskunnasta tulee vain ahneempi ja ahneempi ja pyritään täydellisyyteen. Onko mitään tavoitettavaa sitten, onkohan elämän tarkoitus sitten mennyt? Kuitenkin, aiemmasta, "luojasta". Jos kaikki ovat tasa-arvoisia on kumminkin tämä ns. Jumala? Veikkaan että koska ennen ei tiedetty vastauksia lähes mihinkään, tunnettiin hämmennystä ja pelkoa. Keksittiin ylempi selitykselle kaikkeen ja suojelemaan sen ansaitseville, jotta toimisi pelotteena vasta-ajajille että muuten joutuu helvettiin. Aikojen saatossa kehiteltiiin vaikka tosi tapahtumasta jeesuksen ristiin naulimisesta, oma versio että hän oli ns, korkea taho kun uhrasi itsensä muiden vuoksi. Ehkä siihen aikaan enemmän pidettiin huolta omista, ja oli uusi ulottuvuus tämä muiden vuoksi uhrautuminen. Ja sitten ihmisiä ollaan siihen aivopesty ja tarinan opetuksesta tulikin helppouskoisille maailman jalusta. Ehkä, ehkä ei? :)