IRC-Galleria

Tiedot

Luokittelu
Mielipiteet
Perustettu
Ennen yhteisöajanlaskun alkua
Tilastot
Käyntejä: 7 615 (1.7.2008 alkaen)
Koko
136 jäsentä
Tyttöjä: 100 (74 %)
Poikia: 36 (26 %)
Keski-ikä
33,9 vuotta
Otos: 91 jäsentä
Tyttöjen keski-ikä: 33,1 vuotta
Poikien keski-ikä: 35,7 vuotta

Oletko rakastunut? Onko ihmisen sukupuolella merkitystä? Mitä mieltä olet parisuhteen rekisteröinnistä/avioliitosta?

« Edellinen sivu
  • DarviDarvi[#1] 20. toukokuuta 2012 21:33:08

    Onko biologian opetus lopetettu kouluissa jo liian rasistisena ja ennakkoluuloisena?
  • emmyleemmyle[#2] 20. toukokuuta 2012 21:35:18

    Biologian opetus on lähinnä homofobista näissä pienissä paikoissa....
  • DarviDarvi[#3] 20. toukokuuta 2012 21:40:33

    Jep, onhan se homofobista opettaa, etteivät samaa sukupuolta olevat voi lisääntyä keskenään. Heterodogmaattista vihaopetusta sellainen!
  • emmyleemmyle[#4] 20. toukokuuta 2012 21:42:35

    Meidän bilsantunneilla ihmiset haukkuu homoja. Itse pidän sitä aika homofobisena. Ottaen huomioon, että homous on ihan normaalia. Myös esim. joutsenilla esiintyy homoseksuaalisuutta.
  • DarviDarvi[#5] 20. toukokuuta 2012 21:54:36

    Väärin. Homous on kirjaimellisesti epänormaalia. Normaali tarkoittaa yleistä/tavallista. Homous ei ole yleistä, vaan harvinaista. Homoja on muutama prosentti kun taas heteroita 95. Se, että homoja on muissakin lajeissa ei tee siitä normaalia ihmisten keskuudessa eikä eläinten keskuudessa yleensäkään. Se on todennäköisesti joutsentenkin parissa havinaista ja epänormaalia.

    Toisekseen sinulla tuskin on mitään tietoa joutsenten homoudesta, kun sitä on vaikea tutkia. Homoiluhan ei tee kenestäkään vielä homoa.
  • DarviDarvi[#6] 20. toukokuuta 2012 21:55:53

    Ehkä ne siellä tunnilla haukkuu syystäkin sun kaltaisia heterovastaisia itsekkäitä homoja. Kukapa kunnollinen ihminen ei haukkuisi.
  • emmyleemmyle[#7] 20. toukokuuta 2012 22:02:47

    En ole heteronvastainen. Mulla on paljon heterokavereita etc. Mitä pahaa tai itsekästä voi olla rakkaudessa?
  • DarviDarvi[#8] 20. toukokuuta 2012 22:19:16

    En sanonut rakkauden olevan itsekäs. Sanoin sinun olevan itsekäs. Sinä et ole rakkaus.
  • emmyleemmyle[#9] 20. toukokuuta 2012 22:20:02

    Mä satun rakastamaan ihmistä. Jos se tekee ihmisestä itsekkään, niin sitten tekee.
  • IIDACHUIIDACHU[#10] 20. toukokuuta 2012 22:26:57

    eennnyt sanois että oisin rakastunu tällä hetkellä, maksimissaan hiukan ihastunu jos sitäkää :o ja ei ihmisen sukupuolella oo mitään merkitystä, jos ihmistä tosiaan rakastaa c: ite ainaki rakastun ihmiseen, en siihen sukupuoleen, joten ei sillä mulle oo mitään merkitystä :3 öä no tuo on vähän kyseenalanen mulle, ku ite en tiedä haluanko naimisiin, ehkä joskus harmaassa tulevaisuudessa, mutta en vielä pitkään aikaan c: mutta ei kai siinä mitää vikaa, jos haluaa avioliiton :3
  • DarviDarvi[#11] 20. toukokuuta 2012 22:29:02

    Ei liity sun rakkauselämäs. Tajuatko itsekään kuinka helvetin typerä olet? Kerron sun olevan itsekäs ja sitten alat keksimään hölmöjä syitä sille väitteelle. Se on niin yleinen idioottien keskustelutapa, että sille on oma nimensä: Olkinukkeilu.
  • okjaaokokjaaok[#12] 20. toukokuuta 2012 22:45:49

    En oo rakastunut, ehkä hieman kiinnostunut yhdestä. Sukupuolel ei ole väliä. Ja mun mielestä rekisteröinti/avioliitto on ok jos oikeesti rakastaa toista, ja on valmis elämään sen kanssa kauemmin ja vaikka koko loppu elämän.
  • PrincessDiePrincessDie[#13] 20. toukokuuta 2012 23:46:07

    Darvi kirjoitti 20.5.2012 19:29: Ei liity sun rakkauselämäs. Tajuatko itsekään kuinka helvetin typerä olet? Kerron sun olevan itsekäs ja sitten alat keksimään hölmöjä syitä sille väitteelle. Se on niin yleinen idioottien keskustelutapa, että sille on oma nimensä: Olkinukkeilu.

    mä en tajuu tota sun pointtias tässä. mistä vetäsit ton bilsanopetuksenki? sitäpaitsi mä oon ainakin lukenut jostain että homoseksuaaleja olisi jotain 16%.
    ja destabilise tarkoitti tolla normaaliudella varmaan sitä että se henkilö joka rakastaa samaa sukupuolta ei ole mitenkään epänormaali tai outo tai sairas jne. samoin kuin esimerkiksi punaiset hiukset ovat harvinaisempia mutta siinä ei ole silti mitään väärää.
    ja tota, miten hän on muka heterovastainen? :D ja kyllä on tutkitusti todistettu että eläimillä esiintyy homoutta. ei ole meidän ongelma jos sun on sitä vaikea tutkia.
  • emmyleemmyle[#14] 20. toukokuuta 2012 23:47:54

    BATMANCHILD kirjoitti 20.5.2012 20:46:
    Darvi kirjoitti 20.5.2012 19:29: Ei liity sun rakkauselämäs. Tajuatko itsekään kuinka helvetin typerä olet? Kerron sun olevan itsekäs ja sitten alat keksimään hölmöjä syitä sille väitteelle. Se on niin yleinen idioottien keskustelutapa, että sille on oma nimensä: Olkinukkeilu.

    mä en tajuu tota sun pointtias tässä. mistä vetäsit ton bilsanopetuksenki? sitäpaitsi mä oon ainakin lukenut jostain että homoseksuaaleja olisi jotain 16%.
    ja destabilise tarkoitti tolla normaaliudella varmaan sitä että se henkilö joka rakastaa samaa sukupuolta ei ole mitenkään epänormaali tai outo tai sairas jne. samoin kuin esimerkiksi punaiset hiukset ovat harvinaisempia mutta siinä ei ole silti mitään väärää.
    ja tota, miten hän on muka heterovastainen? :D ja kyllä on tutkitusti todistettu että eläimillä esiintyy homoutta. ei ole meidän ongelma jos sun on sitä vaikea tutkia.


    Kiitän tuesta :)
  • ItsNotMeItsNotMe[#15] 21. toukokuuta 2012 00:03:25

    Itse olen ollut rakastunut montakin kertaa. On ollut naisia sekä miehiä joihin olen ollut rakastunut. Mielestäni sukupuolella ei ole väliä, enkä näe siinä mitään niin "oh my god, eww homo!". Rakkaus ei katso ikää, sukupuolta eikä ulkonäköä. Ja tämä on MINUN mielipiteeni, kiitos. Parisuhteen rekisteröinnistä en osaa sanoa kauheasti mitään sillä omaa kokemusta siitä ei ole, mutta olen iloinen että on olemassa tuollainen systeemi. :)
  • 32496553249655[#16] 21. toukokuuta 2012 11:08:22

    Darvi kirjoitti 20.5.2012 18:54: Väärin. Homous on kirjaimellisesti epänormaalia. Normaali tarkoittaa yleistä/tavallista. Homous ei ole yleistä, vaan harvinaista. Homoja on muutama prosentti kun taas heteroita 95. Se, että homoja on muissakin lajeissa ei tee siitä normaalia ihmisten keskuudessa eikä eläinten keskuudessa yleensäkään. Se on todennäköisesti joutsentenkin parissa havinaista ja epänormaalia.

    Toisekseen sinulla tuskin on mitään tietoa joutsenten homoudesta, kun sitä on vaikea tutkia. Homoiluhan ei tee kenestäkään vielä homoa.

    Homoja on nykyään paljon enemmän. Jo ehkä 13-16 vuotiaat.
  • 32496553249655[#17] 21. toukokuuta 2012 11:10:42

    Mun mielestä homot on ihan yhtä lailla ihmisiä kuin heterot. Ja heitä ei saisi syrjiä. :c Mitä jos homotkin alkaisivat syrjiä heteroita ja haukkumaan niitä?
  • mandikomandiko[#18] 21. toukokuuta 2012 12:37:53

    Ainut hyvä peruste homovastasuuteen on ollut se että uskoo niin paljon jumalaan ja raamattuun (myös muut uskonnot) että se tulee ikäänkuin luonnostaan.
    Toisaalta ne jotka ei ole ikinä lukenu raamattua ei sais perustella näkökantaansa tällä.

    Ymmärrän myös sen ettei samaa sukupuolta olevia voida vihkiä avioliittoon kirkossa koska raamattu on sitä vastaan.

    Nämä 'ei ole luonnollista!' ihmiset toisaalta voivat painua vetämään pippureita nenään. Ihminen on luonnollinen silloin kun se toimii niinku tuntuu hyvältä, ihan sama mitä mieltä muut ovat. Se ettei voi saada lapsia ja on silti sen kanssa jota rakastaa ei tarkota sitä että ihminen olisi jotenkin huono, heterovastainen, epäluonnollinen tms. Sellasen väittäjässä paistaa vaan katkeruus ja kateus.
  • 34802023480202[#19] 3. helmikuuta 2013 02:01:39

    No ihmisiä ne homotki on. Itellä ei oo mitää homoja vastaa.
  • DarviDarvi[#20] 3. helmikuuta 2013 02:59:44

    Ihmisiä Stalin, Hitler ja Maokin olivat. Kukaan joka on ihminen ei vaan voi olla paha eikä minulla ole mitään ketään ihmistä vastaan. Me ollaan kaikki vaan ihmisiä!
« Edellinen sivu