ItsNotMe

☆pipirupirupirupipirupi~!
joo, vois sitä copy & paste tyylillä tännekin laittaa tekstiä ^^;;

Juups elikkä, viime viikonloppuna oli sit Desucon Lahdessa. Minä innokkaana tietenkin olin laskenut päiviä ja merkkaillut kalenteriin kuinka pitkä aika tuohon on. Osa tavaroista oli ja melkeen kaksi viikkoa ennen conia pakattuna matkalaukkuun. Ja check-list tavaroista oli käyty kahteen tai kolmeen kertaan läpi.

Perjantaina aamulla kävin noukkimassa pikkuveljeni juna-asemalta että hän voisi tulla elukoita vahtimaan tänne viikonlopuksi kun mie ja kämppis olemme poissa Desuttelemassa. Annoin kauhealla kiireellä ohjeita ja näytin missä mitäkin on samalla kun puin cossia asua päälleni, välillä auttaen kämppistä hänen asunsa kanssa. Peruukkeja emme laittaneet päähämme sillä ulkona oli reilusti yli 22 astetta lämmintä ja saimme matkan aikana todeta että ne cossit olisi voinnut pukea vasta hotellilla >.< Sen verran nuo olivat kuumat päällä.

Ennen junaan menoa kaverini meni silmälasi liikkeeseen kiristämään sankoja laseista, minä jäin sitten ulkopuolelle matkalaukkujen kanssa muun normaali kansan töllöteltäväksi. Matkalaukkumme olivat ison silmälasiliikkeen mainosbannerin takana piilossa muilta, pidin niitä toisella kädellä kiinni ja seisoin aikalailla liikkumatta. Ohitse kulkee vanhempi pariskunta joista rouva säpsähtää ja tokasee kovaan ääneen "Ei herran isä! Eihän se olekaan nukke! Se räpäytti silmiään! Minäkun niin luulin että tuolla liikkeellä on joku uusi mainosnukke!"

Jaa-a. Oli siinä pokassa pitämistä kerrakseen.

Jokatapauksessa, saavuimme Tikkurilan kautta Lahteen ja suunnistimme pitseeriaan syömään ja odottelemaan veljeäni joka oli päässyt töihin Desuun järkkäriksi. Tarkoituksemme oli mennä yhtä matkaa hotellille.

Syötyämme, veljeni marssi paikalle ja lähdimme hotellille. Olimme vähän aikaa hotellilla, laitoimme peruukit, tarkastimme meikit ja lähdimme conipaikalle.

Perjantaina ei ollut paljoa väkeä eikä ainakaan minua kiinnostavia luentoja joten kävelimme ympärin conia. Olisin halunnut mennä
Sugiyama Noriakin haastattelua katsomaan mutta koska menimme ulos ottamaan kuvia missasimme tuon kokonaan.

Ja pyydän anteeksi niiltä muutamalta jotka olisivat perjantaina kuvia halunneet ottaa cossistani. Olin aikalailla väsynyt enkä sillä hetkellä tuntenut että olisin tullut kameran kanssa toimeen. Anteeksi vielä kerran. ^^;;

Lauantaina heräsimme aikaisin vain muutaman tunnin yöunien jälkeen, söimme aamiaisen hotellissa (joka ei ollut sieltä parhaimmasta päästä joten tyydyin kuivaan leipään, puuroon sekä kahviin. Muurahaiset marssimassa ruokien vieressä pöydällä ei oikein innostanut ruokahalua). Menimme conipaikalle ja haimme Sugiyaman nimmarin. Sugiyama on niin komia >////<

Menimme muutamaa paneelia kuuntelemaan jonka jälkeen lähdimme ulos kuvailemaan kun sää sen kerran salli. Pidimme pienen photoshootin, josta kiitän ja kumarran että BakaReno tuli avuksemme kuvailemaan. Kuvat onnistuivat täydellisesti!!!

Desucon 2012. Photo by BakaReno <3 Sankyuu <3

Muistaakseni juuri lauantaina kun olimme kaverini kanssa kahdestaan photoshoottaamassa niin paikalle tuli pällistelemään vanhempi mieshenkilö joka sitten alkoi selittämään että me tarvitsisimme rusketusta kun olemme niin kalpeita....err...juu ei kiitos. Totesin vaan ettei vampyyrit tartte rusketusta. Siinä se sitten vähän aikaa pätesi kaikkea niin ettei me voitu kauheasti siinä mitään photoshoottia pitää ennenkun häirikkö lähti. =_=

Ai niin...Veljeni otti muutaman kuvan iltasella, josta tulikin mieleeni etten niitä olekaan vilkaissut. Ooops~!

Myöhemmin illalla /yöllä menimme kuuntelemaan paneelia "Japanin henkimaailma ja sen rajat" oli erittäin mielenkiintoinen ja hauska paneeli juuri ennen nukkumaan menoa.

Sunnuntaina heräsimme taas aikaisin, söimme, pakkasimme ja otimme tavarat mukaan coniin jossa jätimme ne narikkaan. Tällä kertaan vaihdoin cossini Kuran Kanamesta Misaki Mei:in. Oli mahtavaa että joku edes tunnisti cossin :3

Menimme kuuntelemaan Shiki-paneelia jossa tuli paljon uutta sekä vanhaa tietoa. Plussaa siihen että loppuaika paneelista oli varattu keskusteluun aiheesta.

Paneelin jälkeen kävelimme ympärin coni aluetta. Taidekujalla ei ollut kauheasti mitään mutta kävin yhdessä pöydässä ostamassa muutaman tuotteen sillä olen pitkään jo fanittanut tekijän arttia :3
Menimme muutaman kerran ulos mutta ulkona oli todella tuulista joten kuvaaminen ei oiken onnistunut.

Totesimme siinä noin kaksi tuntia ennen conin loppumista että ehkä ois hyvä alkaa lähtemään ettei käy niin kun Frostissa. Junat oli aivan täynnä joten istumme matkalaukkujeme päällä koko junamatkan.

Jotenpa joo... Tämän vuoden Desucon oli...aikalailla jees. Interaktiivista ohjelmaa olisi saannut olla mutta kai se on vain tarkoitettu Frostiin sitten :S Mielenkiintoisia paneeleitakin oli todella vähän toivottavasti ensivuonna sitten olis enemmän kivaa :D

Yeps, seuraava coni onkin sitten YamaCon jonka jälkeen on Tracon <3

Oli kiva nähdä vanhoja ystäviä (BakaReno) sekä tavata uusia ihmisiä (Bansku) :D Kiitokset kaikille ihanille ihmisille, kiitokset aina mahtavista kuvauspalvelun kuvista (meillä aina sattuukin sama taitava kuvaaja). Kiitos veljelleni joka jaksoi kestää meitä sekä kiitokset kämppikselle / ystävälleni siitä että jaksoi miun kiukuttelua aina välillä sekä vitsailuista hotellihuoneessa ;) Laastari laastari laaastariii~!