Tiedot

Perustettu
15.10.2007
Tilastot
Käyntejä: 784 (1.7.2008 alkaen)
Koko

Jäsenet (2)

NargaraMysse
« Uudemmat - Vanhemmat »
Eilen JUOLA siis saapui Tokioon ja menin päivän aluksi häntä vastaan metroasemalle. Hän löysi perille aseman eteen ilman ongelmia ja oli todella siisti fiilis nähdä JUOLAa pitkästä aikaa n. 2½ vuoden jälkeen <3 . Saatoin JUOLAn hotellille ja hän checkkasi sisään. Tämän jälkeen hän heitti kamat huoneeeseensa jonka jälkeen suunnistimme kolmestaan TTn ja JUOLAn kanssa Hatano-sanin tapaamiseen. Driftasimme junalla Hamamatsuchon asemalle jossa Hatano-san olikin jo meitä vastassa. Lähdimme Hamamatsuchon asemalta kävellen kohti Ferry-laivaa joka oli meidän ensimmäinen kohteemme. Kävellessä vaihdoimme siinä kuulumisia ja saavuimme pienen kävelymatkan jälkeen satamaan. Juna-aseman aulassa Hatano-san tarjosi minulle melonisoodaa kahvilasta ja kohta tämän jälkeen astuimme laivaan. Satamasta ja laivamatkalla maisemat olivat aivan käsittämättömän upeat ja räpsin kuvia sarjatulimaisesti siltä matkalta.
Laiva saapui Asakusaan ja jäimme siellä pois. Lähdimme sieltä Asakusan temppelialueelle jossa kiertelimme jonkinaikaa ja kävimme temppelillä. Hatano-san osti minulle jotain suitsuketta jonka sytytin ja törkkäsin pystyyn isoon lyhdynomaiseen patsaaseen. Suitsukkeen savua piti sitten käsillä huitoa kasvoja päin ja sitä piti hengittää, tuotti kuulemma hyvää onnea ensi vuodelle. Tämän jälkeen kiertelimme hieman lisää temppelialueella ja otimme valokuvia eri paikoista ja hetken kuluttua päätimme mennä syömään Tendonia paikalliseen pitkäikäiseen ja kuuluisaan ravintolaan. Tendoni oli kuppi riisiä jonka päällä oli friteerattua lihaa ja se oli oikeen maukasta mielestäni. Syötyämme Tendonit siirryimme kohti toista päätä Asakusaa jossa kävimme muutamassa kaupassa jossa myytiin muovisia koristemalleja ruuista. Ne kaupat olivat omalla tavallaan mielenkiintoisia ja mallit olivat aika kalliita niissä.
Asakusa-kierroksen jälkeen lähdimme junalla pois Asakusasta: JUOLA ja TT lähtivät johonkin syömään vielä sushia ja minä lähdin suunnistamaan kohti eastern youthin keikkaa. Hyvästelin Hatano-sanin ja jatkoin junalla kohti Shibuyaa. Shibuyassa harhailin melkein tunnin ajan turhautuneena ja jalat kipeinä koska päädyin ensiksi vahingossa väärälle puolelle juna-asemaa. Kysyin convinista neuvoa ja he neuvoivat minut oikeaan suuntaan. Lisää harhailua ja vihdoinkin löysin Club QUATTROn oikealta puolelta Shibuyaa. Lämppäripändinä oli SPARTA LOCALS joka oli ihan ok mutta eastern youth räjäytti potin aivan totaalisesti. Samalla tuli myös murskattua yksi ennakkoluuloni Japania kohtaan: luulin että Japanilaiset eivät osaa riehua keikalla mutta voi kuinka olinkin väärässä. Pushpittiä tuli jatkuvasti niskaan ja yleisö hyppi, riehui ja lauloi lyriikoita melkein koko keikan ajan. Eli tunnelma siellä oli aivan mahtava, kiitos eastern youthille ja yleisölle siitä! <3
eastern youthin keikan jälkeen lähdin väsyneenä takaisin kohti hotellia ja melkein samantien hotellille päästyäni nukahdin. Seuraavana päivänä oli vuorossa lisää pändejä koko päivän täydeltä.