[Ei aihetta]Keskiviikko 29.10.2008 02:05

[Ei aihetta]Torstai 23.10.2008 20:25

hienoo.

riika, nam mikä matka. <3 Lauantai 18.10.2008 18:07

ensimmäinen ilta ja päästään lentokentältä hotellille tossa puol yhentoista aikoihin.
noh, ajateltiin että lähetään sitten keskustaan mäkkäriin ja yhelle mutta se menikin vähän erilailla kun ajateltiin.
maksettiin yhistä drinkeistä, loput ilmaseks, koska se baarimikko oli vikaa päivää töissä. maistoin elämäni hirveimmän shotin, hyi ! noh, siinä tulee juteltua englanniks muutamien ihmisten kanssa, lähinnä sen baarimikon ja ilta päättyy sitten siihen että taksilla hotellille 5.15 aamulla erittäin hyvässä kunnossa. (Y)

no, seuraava päivä menikin sitten siinä vähäsen ohi, heräiltiin liian myöhään ja ei ollu enää oikein aikaa tehdä mitään. päätettiin että otetaan vähän rennommin, joten lähettiin sitten pizzalle sellaseen italialaiseen ravintolaan missä kesällä oltiin kanssa. ´siellä piti olla sellanen yks tosi mukava tarjoilija, ja aluks luultiin jo ettei se oo siellä, mutta loppujenlopuks se alko tarjoilemaan meille ja muistikin mut kesästä. huihui, se oli hirveen kohtelias. kerto kaikkia shoppailupaikkoja kun ajateltiin mennä seuraavana päivänä shoppailemaan. itseasiassa se anto puhelinnumeronsa ja tarjoutu heittään meiät sinne isoimmalle ostarille. ;)

perjantai. hmm. heräillään, käydään suihkussa ja just kun ollaan alkamassa laittautumaan niin tulee puhelu siltä tarjoilijalta että no mites on, että jos tuun nyt hakemaan teidät. no, ei siinä sitten mitään. vauhdilla hiukset kuntoon, vaatteet päälle ja meikit naamaan ja ulos. sillä oli kiva auto, vaikka se ei ollu sen, vaan sen äiten, ja sen mielestä se oli naisten auto. ja sillä on itellään paljon hienompi. sit se dissas meitä siitä kun pistettiin heti turvavyöt kiinni (hei, riikassa on hulluja kuskeja!) ja kysy että luullaanko me sitä niin huonoks kuskiks. :D no lopulta sit selvis että se iso ostari olikin ihan kävelymatkan päässä meidän hotellilta, nice. muttajuu, oli tosi mukava päivä. :) sitten käytiin sieltä ostarilta niin siellä ihme torilla (central tirgus tjsp) jossa on paljon varkaita. mut meitä ei ryöstetty :) sit mentiin taas sinne italialaiseen syömään, kun luvattiin sille pojalle. juotiin viinit syötiin jälkiruoat ja kaikki ja sitten lähettiin kiireellä kaupassa käymään että ehditään vielä.
noh, kaupasta kun päästiin ulos niin huomasin että olin jättäny sateenvarjoni sinne ravintolaan. elikä siis takasin sinne ja se meni siihen että jäätiin vielä viinilasillisille muutamille.. jepjep. sitten valokuvattiin, juteltiin, lähettiin ja loppujenlopuks päästiin taksilla takasin hotellille, pakattiin, nukuttiin joku tunti ja eikun lentokentälle ja suomeen!

hui mikä matka. tammikuussa uudestaan ;)

hey uldis, c u in january!

[Ei aihetta]Lauantai 11.10.2008 17:34

minkätakia tähän asti mun elämässä on ollu kaikki hyvin ja nyt yhtäkkiä alkaa tuleen paskaa niskaan niin paljon ettei mitään rajaa?

on se jännä..

[Ei aihetta]Torstai 09.10.2008 01:23

vitun kohtaukset ! :SS mikä mulla on? :S

[Ei aihetta]Torstai 18.09.2008 04:36

helmi. koko toi kurkku ja se alue on ihan kokonaan tulehtunu :o hyi ku sattuu.

[Ei aihetta]Keskiviikko 17.09.2008 03:42

kaikki menee ihan vituiks. luulin et tää vuos ja muutenki olis ihan erilainen ku muut ja sit kaikki menee ihan päinvastoin kun olisin oottanu.
yritän olla kaikille hirveen mukava ja sen seurauksena kaikille tuleeki vaan paska fiilis.

mikä vittu täs ny on ?!

[Ei aihetta]Lauantai 30.08.2008 16:10

mulla on yks ongelma. aina kun oon lähössä jonnekin pois kotoo niinkun toiseen paikkaan. vähän niinkun lomalle tai vklplomalle tai sellaselle, niin en ikinä tiiä mitä otan mukaan. vaikka omalle mökille olisin menossa niin silti en tiedä mitä ottaisin mukaan, vaikka oon siellä monet kerrat käynykin.
aina sama juttu. loppujenlopuks mulla on koko vaatekaappi mukana ja puolet niistä osottautuu turhiks mitä en olis ikinä ees käyttänykkään siellä minne ikinä meninkään.

mutta nyt lähen mökkeileen!

[Ei aihetta]Tiistai 26.08.2008 03:01

"Toiset näkevät sinut tuoreena, eläväisenä,charmanttina,hauskana, käytännönläheisenä ja aina kiinnostavana; sellaisena henkilönä joka on usein huomion keskipisteenä, mutta onnistuu tasapainottelemaan asemansa kanssa kuitenkaan antamatta sen nousta päähän.
He myös näkevät sinut kilttinä, huomaavaisena ja ymmärtäväisenä; sellaisena henkilönä joka on aina valmis auttamaan ja piristämään muita ihmisiä. "

[Ei aihetta]Sunnuntai 24.08.2008 04:50

huii. tuntuu että kesälomasta olis menny jo tosi pitkään vaikkei siittä oo kun kaks viikkoo.
mutta silti tuntuu että olis ollu koulua vasta pari päivää vaikka sitäki on ollu se kaks viikkoo. :o
aika jännää. :) voi kyllä olla että se johtuu siitä ku oon sielä englanninkielisellä enkä tajua ainakaan mantsasta mitään ja ruottikin on yhtä vaikeeta ku ennenki. :pp

jos joku haluis opettaa mua ruotsissa niin ilmota!