Blogi

- Vanhemmat »

Ruisrock2008Maanantai 07.07.2008 00:58

Oli kaunis aamu 4.7.2008 kun minä ja Ropsq heräsimme noin kello 9san ja lähdimme suunnistamaan Laihia Cityn juna-asemalle. Siitä sitte otimme kiltisti junan Seinäjoelle, jossa odotti meidän todella ihana kaverimme Henrizzz, joka oli aamulla tullu Kauhavalta Seinäjoelle.
Tässä olikin reissun hyvä osuus, loppu onkin täyttä helvetti.
Ensimmäisena Seinäjoella kävelimme tien viereen ja rupesimme liftaamaan, yllättävän nopiaa 1,5h tjms saimmekin jo sitten kyydin joltain mukavalta mieheltä Tampereelle. Tampereella olimmekin sitten odottaneet seuraavaa kyytiä sen 3tuntia kun luovutimme. Menimme sitten juna-asemmelle ja junalla Turkuun (vessassa kondyktööriä piilossa). Turussa heimmekin sitten ensimmäisenä vähän lisää juotavaa ja painelimme aurajoen rantaan aloittelemaan :) Siitä päätimme sitten käydä samppalinnan maauimalassa virkistautumässä. Mutta sinnekään ei haluttu maksaa vaan menimme aidan alitse. Tunnin virkistäytymisen jälkeen lähdimmekin bussiasemalle jossa tapasimme BB-Timon jonka kanssa menimme Ruissaloon. Siinä alueelle käveltäessä seurueeseemme liittyi myös BB-Olli. Pitkän ja puuduttavan kävelymatkan jälkeen olimme alueen reunalla. Timo ja Olli lähtivät Vip-tiloihin ja me muut rupesimme etsimään mistä pääsisimme sisälle. Kiersimme metsät ja muut alueet, kunnes aivan sattumalta löysimme pyöränarikan kohdalta kohdan mistä pääsi aidan ali. Henrizzz ja Ropsq pääsivät turvallisesti ali mutta minä jäin kiinni ja vartiat nakkasivat aika vikkelään pihalle. No onneksi en joutunut kauaa odottaa kun henrizzz ja ropsq tulivatkin jo perässä. Tässä vaiheessa kello rupesi vakavasti näyttämään 24.00:laa ja meillä ei ollut yösijaa. Siitä sitten lähtiki armoton yösijan etsiminen. Kyselimme kaikilta ja siinä samassa tapasimme myös kiekko.tk:oon isän Madonnan. JA ENNIHIN<3. Olimme jo luovuttamassa kävelimme jossain saatanan pimeässä metsässä kohti keskustaa ampuen matkalla thunderkingejä, kun juttuumme tuli Caro ja Heidi from Turku ja he lupasivat majoittaa meidät viidentähden leikkimökkiin. Ajattelimme että on se nyt parempi kuin oja ja menimme sinne.. Aamulla olikin sitte aivan saatanan kylmä ja joka paikkaa kolotti kun leikkimökki ei ollutkaan mikään hirveä tila-asunto. Aamulla ensimmäisena pingoimme takaisin Samppalinnan uimalaan peseytymään yms ja taas jäimme melkeen kiinni aidan alituksesta. Tämän kun lähdimme päätimme ampua taas raketin Samppalinnan kalliolta. Koko Turku kumahti ja ihmiset jokilaivoissa huusivat ja taputtivat ja soittivat poliisit joita saimmekin sitte olla karkuteillä. Tämän jälkeen tulee ensimmäinen takaisku kun Henrizzzlle soitetaan ja ilmoitetaan että hänän pakko mennä illalla töihin ja hän joutui lähtemään. No mehän ei ropsqun kanssa luovuteta ja päätimme juoda suruun koska rakas ystävä lähti. Aloittelimme jossain pimeässä nurkassa ja siitä illan mittaa menimme Rentoon jatkamaan juhlimista. Rennon baaritiskillä meidän seuraamme taas ilmeistyi BB-timo + naiset. No siinä samassa yösijamme oli pelastettu ja aamulla heräsimme 20km päästä Turusta jostain kerrostalosta 4jän turhan vanhan ihmisen kanssa. Yöstä ei ole oikein sen tarkempaa muistikuvaa sitten. Päivällä herättyämme peseydyimme kyseisessä yöpaikassa ja soimme. Siitä sitten menimmekin juna-asemalle ja ajattelimme ettemme jaksa enää odotella paluumatkalla minuuttiakaan ja otimme kunnon junaliput 48e :/ ja pääsimme iloisina mutta todella sairaina ja nuhjuisina takaisin Laihia Cityyn :) <3

[Ei aihetta]Torstai 03.07.2008 23:38

http://62.73.32.2/ tuolta ihmiset voi kattoa sitte pe-su iltoina ku pystytetään leiriä tohon torin keskelle ja saadaan poliiseista seuraa =)

[Ei aihetta]Torstai 03.07.2008 04:04

Jos jollain on tarjota autoKYYTIÄ 3lle pojankolppiaiselle Tampereelta perjantaina 12.00 jälkeen Turkuun niin ottakaas yhteyttä<3

[Ei aihetta]Keskiviikko 02.07.2008 03:19

Kuusi elämän faktaa!

1) Et voi koskettaa jokaista hammastasi kielelläsi.

2) Kaikki tyhmät, luettuaan edellisen faktan, yrittävät sitä.

3) Ensimmäinen fakta on vale.

4) Hymyilet nyt koska olet idiootti.

5) Näytät seuraavaksi tämän jollekkin toiselle idiootille.

6) Naamassasi on edelleen idioottimainen virne.

Sinä joka luit tämän, jos et kopioi tätä omaan päiväkirjaasi niin kuolet ensi viikon torstaina 20:06.