Selaa blogimerkintöjä

Elikkäs.. olin Animeconissa Jyväskylässä yhdessä kaverini Rimanin kanssa.. Kivaa oli.. ja nyt kerron miten kivaa :D

PERJANTAI 13.7.2007
Heräsin jo puoli kuudelta aamulla, jännitys tuntui lähes pahoinvointina vatsanpohjassa. Koska olin kilttinä tyttönä luvannut äidille siivota huoneeni ennen matkaa, petivaatteet lensivät pihalle ja pyykkikoriin samalla, kun menin aamupalalle puoli kahdeksalta.
Kämppä tuli siivottua nopeasti ja ruoan jälkeen isä lähti kyyditsemään meitä matkalaisia.. tietty haimme ensin Rimanin mukaan Kauhajoki-citystä ja sitten ajoimme rautatieasemalle.
Isä odotti sen aikaa, että Rimani ehti hakea meidän liput (oli tilannut ne etukäteen netistä) ja työnsi sitten oikeaan junaan hyvissä ajoin ennen lähtöä. Onneksi sekä minä, että Rimani ollaan pienikokoisia ihmisiä, isommalle tyypille olisi tullut jo ahdasta, kun siihen penkkien väliin eivät jalat kunnolla mahtuneet, kun siinä oli jo kaksi isoa laukkua.. ;D
Vartin aikataulusta jäljessä pääsimme vihdoin matkaan ja ruinasin Rimanilta Dramacon2-kirjan luettavaksi. Onneksi Rimani oli varustautunut tarpeeksi monella mangalla, että saimme ajan kulumaan ^^ Luin siinä samalla sitten Inuyasha 22:n ja Emma 5:n.
Jyväskylään päästyämme jouduimme taas odottamaan aika pitkään linja-autoa, joka veisi meidät Laukaaseen, missä hotellimme oli. Nukuimme siis hotelli Vuolakkeessa. Lopulta oikea linja-auto kaarsi pihaan ja nousimme siihen. Rimani varmisteli moneen kertaan kuskilta, että meneehän tämä varmasti hotellin ohi.. ^^ Kuskiparka.. :D Onneksi meidän kanssa samaan hotelliin majoittui myös kaksi muuta coniin menijää, joten orpo olo ei päässyt iskemään.
Kaivoimme cossivaatteet laukuista ja aloimme sovitella niitä. Sitten iski ongelma. Hatorin pukuun kuuluu kravatti, mutten ollut muistanut kysyä isältä, miten sen sai sidottua.. Noh, Rimani rupesi yrittämään ja sai siitä sitten kivaa iltatekemistä.. Tosin, puolen tunnin yrittämisen jälkeen hänkin luovutti ja yritimme nukkua. Olimme kuitenkin aika väsyksissä ja tyrskähtelimme milloin millekin asialle (mm. Rimanin oudoille hepulikohtauksille).
Lopulta uni voitti ja Rimani nukahti lähes samantien, minun kuunnellessa ulkoa kuuluvia ääniä. Lopulta väsymys vei myös tämän otakun untenmaille.

LAUANTAI 14.7.2007
Heräsin aamulla jo puoli seitsemältä ja paremman tekemisen puutteessa hypin suihkuun. Yritin kyllä liikkua hiljaa, mutta se huoneen suihkuovi piti kamalan metelin, kun sen avasi ja sulki.. Noh, sain kuitenkin potkittua Rimanin hyvissä ajoin ennen aamupalaa hereille ja aloin laittaa uskollisten apulaisteni (geelin, muotovaahdon ja harjan) kanssa hiuksiani ojennukseen. Vaatteita en vielä vaihtanut, halusin näyttää edes hetken vielä tavalliselta ihmiseltä, kun menimme aamupalalle.. ^^ Aamupalan jälkeen puimme sitten cossivaatteet päälle ja kravattiongelma ratkesi, kun Rimani kävi kysymässä neuvoa hotellin respassa olevalta vanhemmalta mieheltä. ^^
Hyvillä mielin kävelimme bussipysäkille, siitä huolimatta, että vettä satoi koko ajan... Pysäkillä huomasimme, että Rimanin ostamat feikki-tupakit olivat jääneet hotellihuoneeseen, samaten kartta conialueelle. Emme kuitenkaan ehtineet lähteä hakemaan niitä, sillä bussi tuli hieman aikaisemmin kuin olisi pitänyt.. Noh, nousimme siihen ja matkasimme Jyväskylään. Myöhemmin tajusimme, että myös minun sateenvarjoni oli jäänyt huoneeseen, joten meidän piti pärjätä Rimanin varjolla.. ja se tuotti myöhemmin melkoisia ongelmia.
Jyviksessä manasimme vesisadetta ja lähdimme kävelemään Väinönkatua pitkin ja käännyimme sitten Kauppakadulle.
Kävin nostamassa rahaa ottomaatista ja hetken mietittyämme kävimme läheisestä Instrusta kysymässä suuntaa. Onneksi olimme kulkeneet oikeaan suuntaan, meidän piti vain jatkaa Kauppakatua eteenpäin ja pitkälle. Niinpä lähdimme taas matkaan.
Conialueen lähestymisen huomasi siitä, että yhä enemmän anime- ja mangahahmoiksi pukeutuneita tyyppejä käveli samaan suuntaan ja lopulta yliopiston kampusalue löytyi. Olimme aika lailla pyörällä päästämme, minäkään en ole koskaan nähnyt niin paljoa otakuita samassa paikassa.. :D Pistin tekstareita Bitenshille, Rikaselle, Yanchalle ja Cryzalle, kysellen missä päin aluetta he oikein mahtoivat mennä.Bitenshi ja Gomis olivat vielä hotellillaan, Rikanen Musica-rakennuksella, Cryza vielä nukkumassa ja Yancha vasta tulossa alueelle. Niinpä lähdimme kiertelemään hetkeksi ja Musica- ja päärakennuksen kierrettyämme menimme hetkeksi ulos ihastelemaan cossiasuja. Vesisateesta huolimatta suurin osa porukasta oli majoittunut ulos ja tunnelma oli oikeastaan aika kiva. Rikanen tekstasi, että oli Musica-rakennuksella, joten lähdimme kävelemään sinne päin. Äkkiä kuulin jonkun huutavan: "Minde, ootsä Minde?"
Käänsin katseeni ja näin, miten Bitenshi aka. Shigure tuli meitä kohti. Glomppasimme toisemme ja ruttasin samalla Gomista, joka ei ollut heti tunnistanut minua ^^ Sovimme tapaamamme pian päärakennuksen katoksen alla ja minä ja Rimani lähdimme jatkamaan Rikasen metsästystä.. ^^ Se kesti yli puoli tuntia, mutta lopulta Kyôksi pukeutunut Rikanen löytyi ja lähdimme yhdessä niitä näitä höpöttäen päärakennusta kohti. Vastaan tuli Gome ja hänen seurassaan kolme Digimon Elite-roolipelin tyyppiä, jotka olivat pukeutuneet Digimoneiksi! :D Mahtava ilmestys, kaksi Digiritaria ja Furuban Ritsu.. :D Rimani sai napattua heistä kuvan ja lähdimme eri suuntiin, minun Rimanin ja Rikan etsiessä Onigiri Basket-kylttiä. Lopulta kyltinpitäjänä toiminut Yancha löytyi ja taas seurasi lisää glomppimista. Joku otti meistä jopa ryhmäkuvan! *ego, ego*
Sitten huomasimmekin, että vähän syrjemmällä oli Bleachin tyyppejä kokoontumassa ryhmäkuvaa varten, joten hyökkäsimme kamerat tanassa sinne! 8D Kuvailujen jälkeen höpöttelimme hetken niitä näitä, sitten Rimani halusi mennä kiertämään sisälle. Teimme sitten sinne pienen kierroksen ja pian pihalle paluumme jälkeen CryZa liittyi sivistyneeseen seuraamme!
Hetken sekoilun jälkeen Biitti tuli takaisin ja sielunsiskot tapasivat vihdoin toisensa livenä ^^
Sitten lähdimme katsomaan Kyynisiä setiä, jotka saivat koko salin repeämään vähän väliä nauruun, vaikka ne mollasikin animea ja mangaa oikein kunnolla.. ^^
Tämän jälkeen lähdimme taas hieman eri suuntiin ja puolen päivän jälkeen suuntasimme sitten pikaruokaloita kohti. Näissäkin hajaannuimme vähän kuka minnekin, Gomis Eliittiläisten mukaan ja me muut Hesburgeriin. Rika, Ryzz ja Biitti ottivat eväät mukaan ja lähtivät takaisin conialueelle, mutta mä ja Rimani syötiin kaikessa rauhassa paikanpäällä ja palattiin vasta sitten takaisin.
Ja välillä otettiin tietenkin kuvia cossaajista. Tässä suhteessa coni oli yliveto. Heti kun pyysit luvan ottaa kuvan, sait sen ja kaikki oikein poseerasivat sitä varten :D Aivan uskomatonta.. ja tuntemattomien kanssa sai väännettyä juttua ihan tuosta vain..
Kiersimme jälleen Musican kautta ja nyt mäkin pistin rahaa haisemaan, ostamalla Byakua-pehmon, Chobits vol 5:n, FMA 5 ja 6:n ja Inuyasha 22:n.Rimani ilmoitti myöhemmin, että hän ostaa Byakualle Renjin kaveriksi, mutta sinä päivänä emme ehtineet enää sitä ostosta tehdä..
Vasta jälkeenpäin kadutti se, etten ostanut sitä hienoa Bleachin kangasjulistetta.. Mut ens kesänä sitten ^^
Ostoksien jälkeen suuntasimme takaisin päärakennukselle, jossa Biitti ja Ryzz olivat jo valmiina, odottamassa Harry Potter-paneelin alkua. Mekin menimme kuuntelemaan paneelia ja heti sen jälkeen suuntasimme seuraavaan, joka käsitteli fanfic-kirjoittamista. Rimani myönsi myöhemmin olleensa puhutusta pihalla kuin lumiukko (mut hän onkin taitelija, toisin kuin mä..).
Päätimme tämän paneelin jälkeen lähteä Rimanin kanssa matkikselle, odottamaan bussin lähtöä hotellin suuntaan. Sovimme tapaamamme toiset seuraavana päivänä, näiden jäädessä vielä seuraamaan iltaohjelmaa.
Sitä bussia saikin sitten odottaa monta tuntia, mutta lopulta se tuli ja pääsimme taas hotellille.. Oli ihanaa riisua cossivaatteet ja painua suihkuun. Olo oli niin väsynyt, että vähän yhdentoista jälkeen olimme jo molemmat valmiita nukkumaan.. mutta sitten korviimme kantautui outo ääni. Mä veikkasin ensin, että hotellin ohi ajoi joku amis-auto, mutta kun ääni oli tasainen, eikä kadonnut mihinkään suuntaan, epäilykset heräsivät.. ja sitten Rimani tajusi sen. Kyseessä oli meidän seinänaapurina olevan vanhemman miehen kamala kuorsaus! xD Noh, lopulta se meteli loppui ja saimme unenpäästä kiinni..

SUNNUNTAI 15.7.2007
Heräsimme aamulla herätyskellon pirinään ja unisesti haukotellen siivosimme huoneet ja menimme aamupalalle. Aamupalan jälkeen keräsimme sitten loput kamat ja varmistimme, ettei mitään varmasti jäänyt.. sitten vain tavarat mukaan ja ovi lukkoon ja bussipysäkille.
Pian se linkkari tulikin ja nousimme siihen. Pian Rimani huomasi selkäni takana istuvan tytön, jolla oli päällään upea Weed-aiheinen paita. Aloimme jutella ja selvisi, että myös tämä tyttö oli menossa samaan paikkaan kuin me, eli heti kello 10:ltä alkavaan shounen-ai-paneeliin, niin päätimme kävellä yhtä matkaa. Heitimme Rimanin kanssa isot kassimme matkahuollon säilytyslokeroihin ja lähdimme sitten yliopiston kampusaluetta kohti.
Musican edessä oli todella piiiiiitkä jono, joka koostui niistä ihmisistä, jotka jonottivat shounen-ai paneeliin. Ihme kyllä me kolme päästiin sisään (saatiin eturivin paikat, buhahhaa!). Pian Rika ja Ryzz ilmestyivät myös paikalle, mutta meidän viereen he eivät enää mahtuneet, vaan he kiipesivät taakse. Osa porukasta ei edes päässyt sisään asti, niin paljon väkeä olisi tullut paneelia kuuntelemaan..
Noh, teknisiä ongelmia tietty oli, mutta lopulta paneeli saatiin alkamaan ja saatiinpa me katsottua ne neljä videopätkää.. Ulalala, mitä ainesta.. xD
Heti paneelin jälkeen raahasin Rimanin ostokujalle ja saimme hänelle sen Renji-pehmon! Rimani totesi, että paluumatkasta junasta tulisi erittäin hupaisa.. pelkäsin sitä jo valmiiksi.
Aamusta oli vähemmän porukkaa liikkeellä kuin eilen, joten löysin nopeasti Biitin ja Gomiksen ostoskujalta. Ja Rimani nappasi ED:in jengistä kuvan mun kameralla! ^^ Pitää muistaa pistää se kuva kiertoon..
Istuimme sitten MoA:n ja Merlenin (niiden digimonritareiden) kanssa nurkkapöytään ja pistimme sipsipussin ja karkkipussin loput kiertoon. Siinä oli sitten erittäin hauska seurata, miten Merlen ja MoA saivat sen syömisen onnistumaan niistä haarniskoista huolimatta.. Ja sitten.. näimme Aizenin ja Hanataroun Bleach-animesta.. ja näiden kaapujen etumuksissa luki, että halata saa.. Totta kai me sitten rynnättiin glomppaamaan ne.. Aizenia cossannut jätkä halusi nimet ja puhelinnumerot omaan lappuunsa, mutta annoimme vain nimet.. :D
Sitten alkoikin olla mun ja Rimanin aika lähteä Yookai-paneeliin, joten lähdimme eri suuntiin. Paneeli oli mahtava ja mullekin selvisi paljon erilaisia juttuja Japanin mytologiasta.. ja selvisi myös se, miksi Rimanin jalat palelevat öisin.. Mut se onkin toinen juttu.
Pian yookai-paneelin jälkeen lähdimme pörrökorvapajaa kohti, jossa teimme itsellemme kissan korvat. Mä tein kahdet, olin luvannut Lore-chanille (pikkusiskolleni), että toisin hänelle conista jotain.. Noh, korvat valmistuivat aikanaan, mutta sitten huomasimme kellon olevan jo niin paljon, että meidän oli pakko lähteä matkista kohti. Harmitti kyllä, etten saanut halattua muita ennen lähtöämme, mutta tekstarit heille laitoin ja kaikki lupasivat tulla ensi vuonna uudestaan.
Noh, olimmekin katsoneet junan lähtöajan väärin, joten jouduimme taas odottamaan.. Mutta kiersimme mäkkärin kautta ja saimme taas syötyä..
Sitten lopulta lähdimme kävelemään junalaituria kohti ja törmäsimme samaan junaan menemään Merleniin! Valitettavasti meidän paikat oli ihan eri päissä junaa, joten emme uskoneet, että tapaisimme enää sen jälkeen.. Mutta kuinkas kävikään!
Jämsään asti matka meni ilman ongelmia, mutta sitten meidän piti odottaa 10min, kun radalla oli viivästyksiä.. toisen kymmenen minuutin jälkeen sanottiin, että vartti vielä.. ja sitten pitkän ajan kuluttua ilmoitettiin, että tavarajunan veturi oli nyrjähtänyt kiskoilta ja sen nostaminen kesti hetken.
Soitin isälle ja kerroin, että myöhästyisimme Tampereella junasta (meidän piti vaihtaa junaa takaisin tullessa..), mutta isä rauhoitteli, että junia kulki kyllä Tampereelta Seinäjoelle.
Pian tämän jälkeen ilmoitettiin, ettei meidän juna jatka matkaansa enää sunnuntaina ja että meidät vietäisiin Tampereelle bussilla.
Oli se kyllä melkoinen sirkus.. niinpä me ihmiset ulostauduimme junasta ja käveli asemalle.. Pian Merlen löysikin mut ja Rimanin ja tokaisi varsin osuvasti, että: %u201DTämä on elämän aivan henkilökohtainen tapa *ittuilla mulle..%u201D
Noh, pitihän meidän aikaa tappaa, joten Merlen kaivoi laukustaan kannettavansa ja aloimme vahdata Digimon-leffaa. Saimme myös muuta seuraa leffaa katsomaan, mutta pian Tampereen bussit tulivatkin ja sanoimme taas heiheit Merlenille..
Bussimatka oli aika väsyttävä, mutta Tampereelle päästiin.. tosin, me jumitettiin taas, sillä olimme Tampereella vähän ennen yhdeksää illalla ja seuraava juna lähtisi Seinäjoelle vasta 22.20. Oli siinä meillä ihan kivasti odottamista.. ja mun ollessa vessassa Rimani näki taas Merlenin..
Lopulta pääsimme junaan ja reilun puolen tunnin matkan jälkeen pysähdyimme Parkanon asemalle, josta äiti ja pikkuveljeni noutivat meidät.. Oli kyllä ihan tööt-olo, kun päästiin vihdoin meille ja nukkumaan.. Sammuttiin Rimanin kanssa kuin kynttilät. Väsyneinä, mutta onnellisina selvisimme tästä conista voittajina! :D
Jos saat sadasta alle 10, olet nössö.
Jos saat alle 20, olet tylsä.
Jos saat 20-40, rohkeutta!
Jos saat 40-50, olet järkevä.
Jos saat 50-60, olet teini.
Jos saat 60-80, olet pahis.
Jos saat 80-90, rauhotu!!
Jos saat yli 90, olet nuorisorikollinen.

Olen...
[ ] maistanut tupakkaa
[ ] polttanut vakituisesti
[ ] pöllinyt yli vitosen edestä
[ ] pöllinyt yli satasen edestä
[ ] lintsannut koulusta
[1] haukkunut opettajia
[2] väärentänyt nimikirjoituksen
[3] ollut jälki-istunnossa
[ ] ollut yli kuudessa jälki-istunnossa
[ ] ollut umpitunnelissa
[4] juonut alkoholia
[ ] juhlinut juhannusta yllämainitulla tavalla
[ ] ...tai uutta vuotta
[5] varastanut rahaa
[ ] maistanut huumeita
[ ] käyttänyt huumeita
[6] ollut opettajan puhuttelussa
[7] ollut rehtorin puhuttelussa
[ ] rikkonut koulun sääntöjä rangaistukseen asti
[8] soittanut pilapuheluita
[ ] ajellut pillurallia
[21] meikannut
[22] leikellyt hiuksiasi ilman lupaa
[ ] yrittänyt/tehnyt lävistystä ilman lupaa
[ ] kuunnellut musiikkia lähes korvien räjähtämispisteisellä volyymillä
[ ] tappanut
[ ] ampunut tahallisesti
[ ] puukottanut
[ ] soittanut seksilinjalle
[ ] matkustanut jäniksenä
[ ] liftannut tuntemattomille
[23] ollut käyttämättä kypärää
[ ] käynyt salaa perheen viina/viini/ym pulloilla
[24] pihistänyt joltain karkkia huomaamatta
[ ] oksentanut alkoholin vuoksi
[ ] syönyt tupakan sisukset että tulisit kipeäksi?
[ ] saiko yllämainittu asia sinut innostumaan?
[ ] ollut häirikkö
[ ] haahuillut kaupungilla ilman kunnon syytä
[ ] lyönyt jonkun silmän mustaksi
[ ] lähettänyt pilakirjeitä
[ ] kuvannut tiettyjä elimiäsi
[26] etsinyt netistä seurustelukumppania
[27] tanssinut
[ ] koputellut oviin ja häipynyt paikalta
[ ] huudellut rivoja ohikulkijoille
[34] kiroillut
[35] haukkunut jotain päin naamaa
[ ] piirtänyt graffitteja
[ ] sanonut opettajalle suoraan mielipiteesi hänestä
[ ] haukkunut opettajaa niin, että tämä on sattunut kuulemaan
[36] pulissut tunneilla
[45] piilottanut joltain jotakin
[ ] palvonut saatanaa
[46] lukenut kauhukirjoja
[ ] imenyt imurilla ihoa ja väittänyt fritsuiksi
[47] mennyt salaa jonneki

Olenko jo?Tiistai 17.04.2007 14:04

Joko olen irc-galleriassa kaverilistallasi?
Jos olen, niin haluaisitko ilmoittaa siitä minulle?
Katso kuinka monen kaverilistalla olet.

Kun olet lukenut tämän, niin lisääthän omaan blogiisi.

Hauskojen sattumusten sarjaMaanantai 19.03.2007 14:03

Jep, oli taas kyllä kiva vkonloppu.. ^^

Perjantai alkoi sillä, että Ville tuli käymään melkein heti koulun loputtua. Käytiin sitten ABC:llä haukkaamassa jotain ja lähdettiin ajelemaan Sjoelle. Ville kävi kyselemässä yhtä autoa, mutta kun ei päästy koeajelulle, auto jäi ostamatta.. Mutta ilta jatkui ihan kivasti mun kämpillä sitten ^^

Ja lauantai oli kahta parempi päivä! Seinäjoen Otakut valloittivat ravintola Piikin ja söivät itsensä ähkyyn kuntoon ^^ Hauskaa oli ja jatkettiin iltaa vielä Sjoen ABC:llä, jossa juteltiin kaikkea henkevää ^^

Olenko teeveesarja?Tiistai 13.03.2007 16:16

Salkkarit

[ ] Asun kerrostalossa
[ ] Juoruan naapureideni kanssa
[ ] Olen samassa työpaikassa ainakin yhden naapurini kanssa
[x] Käymme samassa kaupassa/kahvilassa
[ ] En halua muuttaa muualle
[ ] Ainakin yksi sukulaisistani asuu samassa talossa kuin minä (daa esim veli äiti isä :D:D)
[ ] Menen meikit kasvoilla nukkumaan ja herään ehostetun näköisenä
[ ] En käytä julkisia kulkuvälineitä matkustamiseen
[ ] Talossamme on yleinen hissi
[ ] Puhun yksityisasioistani käytävällä

Lopputulos: 1

[ ] Minulla ei ole aikaa perhesuhteille
[ ] Olen aina töissä
[ ] En saa puhua työtehtävistäni
[ ] Minulla on tai on ollut ainakin yksi salainen henkilöllisyys
[ ] En syö työpaikallani

[ ] Diivailen

Lopputulos:

Siskoni on noita

[x] Minulla on ihan varmasti jokin salainen kyky, jota en ole vielä huomannut
[ ] Minulla on suojelusenkeli nimeltään Leonard
[x] Uskon taikuuteen
[ ] Minulla on usein päälläni kovinkin paljastavia asuja
[ ] Mielestäni isoäitini on jonkin sortin demoni..
[ ] Minulla on oma 'taikakirja', johon merkitsen taianomaisia tapahtumia
[x] Minulla on kolme sisarusta/yli kolme
[ ] Äitini on kuollut, mutta näen hänestä aina näkyjä
[ ] Isäni lähti pois luotani kun olin lapsi

Lopputulos: 3

Pako

[ ] Kannan aina varmuuden vuoksi partaterää sukassani..
[ ] Keneenkään ei voi luottaa!
[ ] Minulle tulee aina suunnitelmieni eteen monia esteitä, jotka hankaloituvat sitä mukaa
[ ] Olen ihastunut... Tai ehken sittenkään?
[ ] Katson aina vihamielisesti ja arvuuttelevasti toisia
[ ] Olen valmis uhraamaan henkeni toisten puolesta!
[ ] Aina kun menen 'nukkumaan', ripustan lakanan oven eteen ettei minua nähtäisi
[ ] lempipaikkani on vankiloiden viemärit

Lopputulos: 0

House

[x] Minulla on jokin vakava sairaus, ja syön siihen lääkkeitä
[x] Tykkään olla sarkastinen muille
[ ] Etäisyys on toinen nimeni
[ ] Jos tuttuni kuolee, sanon vain "Ei voi mitään, kaikkihan maailmassa kuolee."
[ ] Minulla on tapana olla väärässä aina alussa, mutta lopulta selvitän aina vian
[ ] Minun elämälläni on 'loppuhuipennuksia' aina päivän päätteeksi
[ ] Olen haitaksi muille ihmisille, koska he joutuvat pulaan minun töppäilyistäni
[ ] Minulla on ihka oma kävelykeppi!
[ ] Minusta ihmiset ovat tyhmiä...

Lost

[x] Olen joutunut onnettomuuteen, joka tapahtui jonkin koneen kanssa
[ ] Olen naiivi
[ ] KULTANI ON KADONNUT!!
[ ] Minulle tapahtuu ikäviä asioita, jotka eivät edes voisi olla mahdollisia
[ ] Minusta meidän pitäisi tehdä niinkuin minä sanon!
[x] Kun kuulen outoja ääniä, menen aina vain lähemmäksi katsomaan niiden aiheuttajaa
[ ] Minulla on tapana nähdä unia, missä rakkailleni käy jotain
[x] Uneni ovat ikävän todentuntuisia
[ ] "Missäs minä olen? Ei tämä näytä siltä paikalta mihin viimeksi jäin..."

Olen siis aikamoinen noitasisko.. ^^

Tälläinen minä olenTorstai 08.03.2007 14:33

Jos saat yli 45, olet huonoa seuraa.
Jos saat alle 15, on mahdollisuus että olet elänyt elämäsi tähän asti kiven alla vailla elämää ja kontaktia muihin ihmisiin.. vielä pahempaa.

Säännöt
* Plussaa yhteen kaikki tekemäsi asiat.
* Ei ole pakko kertoa mitä olet tehnyt.
* Jos ihmiset haluavat tietää, kysykööt.

Oletko koskaan..

Yhteensä: 32 pistettä.

Että repikää siitä ^^

Hohhoijaa..Maanantai 05.03.2007 13:18

Nyt on sitten hiihtoloma ohi ja ahkera koulunkäynti taas alkanut.. ei kyllä yhtään innostaisi..

Mulla on Digimon Savers-kuume!

Kerro totuus ^^Torstai 15.02.2007 15:40

1. Haluaisitko nähä mut pian?
2. Mitä kivaa haluaisit minun kanssa tehdä?
3. Minkälainen olen sinusta?
4. Kerro minusta joku asia joka sinua ärsyttää?
5. Pussaisitko minua?
6. Mikä olen sinulle?
7. Halaisitko minua?
8. Jos saisit olla minun kanssa kaksi päivää, tulisiko meillä olemaan kivaa?
9. Lähtisitkö joskus kanssani kaupunkiin?
10. Kuka sinä olet?

örm...Tiistai 13.02.2007 15:01

Juu, pääsin juuri äsken näyttökokeesta.. piti asentaa käyttöjärjestelmä tietokoneeseen, verkottaa kaksi tietokonetta toisiinsa, asentaa office, asentaa tulostin, tulostaa jotain, käyttää jotain ohjelmaa, ja niitä %&&!&+&+ makroja.. krpele, vähemmästäkin sekoaa.. ja jos en olisi niin tottumaton, tekisin Miat ja menisin polttamaan koko tupakkiaskin! ><

Möf..Maanantai 12.02.2007 16:45

Tulen kyllä oikeasti sairaaksi, kun tuijotan tätä tietokoneen näyttöä.. Kone vihaa mua ilmiselvästi, koska näyttö muuttuu vähän väliä sairaan kellertäväksi/vihreäksi.. yök, vähemmästäkin tulee kipeäksi..

Onneksi pääsen parantelemaan aivo-parkojani Riku889:n luo, katotaan Wolf´s rainin loput jaksot.. pitää muuten muistaa viedä Gomiksen paketti postiin, ettei se teilaa mua, kun dvd:eet on myöhässä! *Le Gasp!*