Blogi

puurojuhlaMaanantai 21.12.2009 18:24

ja mut jätettiin yksin..
9.4.
Klo n.9 laiva lipui satamasta kohti Ruotsia. Epätoivoiset ystävykset Nea ja Laura yhtyivät karaoken saloihin Tiktakin kappaleella Heilutaan. Sen jälkeen tapahtui kummia ja tytöt menivät untenmaille.

10.4.
Aamulla huonosti nukutun yön jälkeen kello pirahti soimaan klo 4.45 RA! Koko sakki siirtyi tukevalle aamiaiselle. Huristimme autolla satamasta Norrköpingiin. Kimpsujen ja kampsujen kanssa saavuimme hotellille, jossa ei pettymykseksi ollut poreallasta katolla niinkuin edellisessä hotellissa. :( Niimpä tytöt lähtivät allapäin syömään huippustadionille (tulevan finaalin pelipaikka). Ennen omaa peliä NUBF katselimme toisten tiimien pelejä. Harmiksemme NUBF peli päättyi ainoaksi tappioksemme, taivuimme 5 pisteellä. Toinen peli illalla Solnaa vastaan päättyi murskavoittoon 22-46. Osat tytöt pulikoi hotellin uima-altaassa ja osat söivät. Menimme leppoisin mielin nukkumaan.

11.4.
Heräsimme 8.00 herätyskellon pirinään. Menimme leikkimään älypelejä ulos, Tepo mukaan lukien. Sitten maiskuttelimme aamupalan tyytyväisinä. Olipas meillä sen jälkeen peli ja veimme häviön Eskilstunaa vastaan. Menimme mussuttamaan ruokaa ja kävimme MAXI kauppakeskuksessa ostoksilla. Ennen peliä paistattelimme päivää. Peli oli Katrineholmsia ja jumala oli meille hyvä. Hävisimme pelin, sillä välierässä saimme sarjan 1 NUBF:in vastaan, joka oli meille hyvä (pelityyliltä) vastus. Peli kullasta vai pronssista alkoi. Kova kannustusporukka kannusti meidät voittoon. Luvut komeili meille 19-28. Illalla olimme uimassa ja muuten rennosti hotellilla odottaen tavotuksien saavutettua vinaali peliä, joka kamppaillaan huomenna.

12.4.
Nousimme klo 8. Pelailimme ulkona eriskummallisia pelejä ulkona Tepsun kanssa. Vedimme nassuu ison aamuaisena. Lähdimme unisella mielellä pelipaikalle messuhallille. Areena oli täynnä muutamia ihmisiä. Lauloimme jopa Lauralle onnittelut suomeksi ja 2 ulkomaankieleksi. Harmiksemme hävisimme ja saimme hopeaa. Olimme iloisia. Matkasimme bussilla pokaalin kanssa kohti vielä valloittamatonta areenaa ja sieltä laivalle bilettään.

ps. Kunniamaininta Kirsille hienosta kirjoitustyöstä ja Lauralle henkisestä tuesta ja Maralle henkisestä tuesta. Olette tyhmiä.