headcase

[Ei aihetta]Sunnuntai 21.09.2008 09:25

up in the ass of timo

ISMOPerjantai 19.09.2008 22:55

" mä päätin lähtee käymään yksillä heti ku saan tän kaupan suljettua. Kiinnostaisko sua lähtee mukaan ? "

[Ei aihetta]Perjantai 19.09.2008 21:57

pitikö maistaa kaktusta

KV Holland 2008 <3Keskiviikko 17.09.2008 21:45

JEEJEJEJEEJEJEJEE kotona ! on kaikki näppäimet ja elämä hymyileeeeeee
Viimeisenä aamuna mun piti herätä varhain pakkaamaan laukkuni, mutta toisin kävi ja heräsin kahdeksalta. pakkasin hot wheels wauhtia ja söin kuten tavallista, leipaa.
Pian ninan isä tuli hakemaan meita juna-asemalle, vaihdoimme poskipusut janneken vanhempien kanssa ja lahdimme. sain myos lahjoja. juna-asemalla hyvästelimme hollantilaiset. kukaan ei itkenyt eikä ihme. hollantilaiset näyttivät iloisemmilta kuin koko viikkona.
vaihdoimme taas jossain välissa junaa ja saavuimme amsterdamin lentokentälle. pyorimme jonkin aikaa siellä täällä kunnes raahauduimme jälleen pieneen matkustajakoneeseemme. sain ikkunapaikan ja nukuin puolet matkasta välttäen lentokoneen pahan salaatin.
AH viimein näkyi suomen kauniit epäsymmetriset pellot, suuret järvet ja loppumattomat metsät lentokoneen ikkunasta ja kaikki itkivät ilon kyyneliä ja taputtivat toisiaan selkään.
laskeuduimme turvallisesti, haimme laukkumme, muutamat tarkistivat onko pulloja hajonnut ja siirryimme bussille.
bussi matka kesti n. 1 h 20 min. mama haki minut ja näpsyn asemalta ja kuuntelimme voicea.
kun pääsin kotiin katoin telkkaria kunnes iskä tuli kotii ja vei mun tavarat yläkertaan.

KIITOS oli tosi kivaa koko viikon

ps. "CAN EVERYBODY LEAVE 'CAUSE WE HAVE PROBLEM !?!?!?! "

ps. "ou, i don't know...."

ps. "ou, i'm sorry.... "

LONG TIME NO SEEING
Kiva paiva.
Pauska sai nervsbraqksoreedowbin.
Amsterdam paiva. lahettii varhain aamulla kohti n. 700 000 ihmisen asuttamaa amsterdamia. matka kesti n. 2,5 h eika ollu ees niin paljon ruuhkaa ku yleensa :D matka oli loinen mutta vasynyt.
Kun tulimme amsterdamiin ensimmaisena katseemme vangitsi tarkein : HARD ROCK CAFE AMSTERDAM.
jouduimme kuitenkin kytemaan yhdessa museossa ennen vapauden viimaa. pidimme myos kivaa polkien polkuveneilla ympari amsterdamin kanaalia. se tuntui jaloissa mutta aamulla on terassaaret. toivottavasti.
ku poljettii nahtii sikana hienoi taloi varsinki sellasii sweeney todd taloi. sit oli sikana erilaisii veneita kanaalien reunalla. tormasin aika monii ku yritin ohjata polkuvenetta. oltii sita paitsi hitaimpii, tultii vikana perille. mut se kyl johtu niist saamttomist hollantilais klooneista. nii meit oli sams venees MINA, ANNA, nadia, janneke ja liz.
ku vapaus viimein koitti lahdimme suunnistamaan kauppakatua kauppoihin joita oltii nahty ku kaveltii polkuveneiden luo. kautii sika mones kraasakaupas mis myytii jotai sienii kassan vieresta jaakaapista, sit myytii kannabiskarkkei, kannabistikkareit, teeta, pipareit ja kaikkii mahollisii :D ihan hullusti vaa kaikkee kannabiskamaa. jotai 100% hamppua laukkui ja hattui :''''D
sit kaytii tupakkakaupas ja TIETYSTI ostamas hurjan hyvii hollantilaisii ranskalaisii mis on majoneesii <3
liikuimme siis kuuden hengen porukassa johon kuului mina, anna, hanna, susku, riina, sirja, jenny annabella ja sari. eiku kaheksan. eiku yheksan.
piti olla vahintaa kolme koska rehtorimme liisa ohjeisti bussissa etta ku yhelle sattuu jotai ni yhen pitaa pystya jaamaa paikalle ja yhen hakea apua :''D tuli aika luottavainen fiilis.

ryhmamme tiet kuitenkin erkanivat kun jenny annabella sari ja riina siirtyivat vaateputiikkiin ja mina anna sirja hanna ja susku lahdimme etsimaan lahinta coffee shoppia. niita tosin ei ollut vaikea loytaa, niita sijaitsi ainakin 10 metrin valein ja koko amsterdam haisi pilvelle.
koska himoitasimme vaatteita, lahdimme "ratikalla" etsimaan ostoskeskusta tai jotain mista loytyy vaatteita. pian kun olimme jo hypanneet ratikkaan ja olimme hyvan matkan paassa aikaisesta sijainnistamme saimme porukkamme toiselta puoliskolta viestia etta he siirtyvat HARD ROCK CAFEESEEN. ryhmassamme tapahtui jalleen jakautumista kun hanna anna ja susku jaivat ratikasta pois kiertelemaan vaatekauppoja kun mina ja sirja tosimiehet lahdimme ratikalla kohti HARD ROCK CAFEETA. suunnistimme perille ja pian naimme terassilla ystavamme riinan annabellan sarin ja jennyn. kuulimme paikan kalleudesta mutta siirryimme silti sisaan uhaten varojamme.
shokeeraannuimme. paassamme pyori. kaikkialla oli sex pistols kitaroita, bob dylan tauluja, nancya ja sidia, van halenin kitaroita ja aaaaaah kaikkea hullun siistia. niin ja fergien kuva.
meidat ohjattiin baaritiskille ja sirjan kanssa punnitsimme vaihtoehtoja. paadyimme toasteihin ja mango dream juomiin. tiskilla aloimme sonkottaa englanniksi ja baarissa tyoskenteleva muikki kysyi mista olemme. vastasimme ylpeina FROM FINLAND. muijelo rupes puhuu vaa suomee tosi ilosesti ja oltii et wtf ja sit juteltii ja se oli tosi mukava ja kerto miten oli paatyny amsterdamii ja HARD ROCK CAFE AMSTERDAMIIN toihin. saatii mita haluttii ja nautittii ne suu korvissa ja suu oli korvissa viela enemman nautiskelun jalkeen. saimme HARD ROCK CAFE martini lasit itellemme koska ollaa niin coolei. silla aikaa kun olimme sirjan kanssa nauttineet juomamme oli sari annabella riina ja jennykin ehtinyt nauttimaan juomansa ja heidan suunsa olivat 10 cm enemman korvissa ku mun ja sirjan. kautii HARD ROCK CAFE kaupassa ja lahdimme kohti DAMIA. eli paikkaan jonne meidan tuli kokoontua 3 tunnin kiertelyn jalkeen. otimme ratikan ja lahdimme. puolessa valissa matkaa anonyymilla henkilolla alkoi esiintya huonovointisuutta jotan tiemme erkanivat jalleen; riina jenny annabella ja sari jaivat pois ratikasta kun me tosimiehet sirja ja heidi jatkoimme matkan loppuun urhoollisesti oksennuksen aromissa.
jaatyamme damin lahistolle poikkesimme viela muutamassa kaupassa.

viimein selvisimme ajallaan sovittuun kokoontumispaikkaan kun bongasimme pauskan kasvot ihmismassasta.
ennen perille paasya tosin tormasimme batmaniin ja spidermaniin.

lopulta horisontissa haamotti annan hannan ja suskun hahmot ja olimme onnellisia.
pian myos loput valiojoukosta oli kasassa ja kaikki ilotsivat tasta riemunhetkesta.

kun olimme kokoontuneet suuren cockin juurella lahdimme yliopistolle syomaan sivuttaen punaisten lyhtyjen kadun.
ruoka oli hyvaa.

viimein nousimme bussin kotteroomme ja aloitimme onnellisen matkan takaisin nijmegeniin ! lauloimme matkalla kilpaa takapenkin kloonien kanssa ja luultavasti voitimme.
bussimatka oli hyvin aromaattinen kun puolessa valissa matkaa bussin takaosaankin levisi mahahappojen tuoksu.

matka oli todella mukava ja hyvin antoisa. oli paljon uutta kivaa ja paljon hauskaa nahtavaa !!!!!!!!!!
ylihuomenna kotiin nukkumaan 24 tunniksi.

ps. "mika tata maata WAIWAA !! "

ps. naa tan maan sireeniaanet kuulostaa ihan jaateloauton sireeniaanilta

goez noet

Viides paiva massa maassaKeskiviikko 03.09.2008 02:08

wou koska jonna rakas horo mussuttaa etten osaa tiivistaa ni ole hyva jonna tama on omistettu sinulle (kaykaa kattoo nick jjudy) :