mewwi^^

Vaikeuksien kautta voittoon - todellakin .. :D

Uskomaton reissu, vielä uskomattomammassa seurassa <3

Matka:
Lähettii Kuopiota kohti jo torstaina matkustamaa (: seisoin 4 aikaa tuossa museotiellä oottamassa bussia ku yks naine älyy tulla kysymään että hittojako minä siin tien laiassa seison ku kyytiä ei kule näin kesä aikaa :'D Minna heitti miut sitten Haminaa... No Haminassa seisoin väärällä laiturilla -.- onneks kävin kotkaan menevältä bussilta kysymässä pääsenkö siinä kyydisä Kouvloan suuntaan :D Bussikuski jätti sit Rantahakaan ja käski mennä tien toiselle puolelle oottamaa toisa linja-autoo millä pääsen Kouvolaan. Marssin sit linja-auto katokselle ja katoin seinälläolevasta aka taulusta että seuraavan bussin pitäis tulla puol 6.. ootan ja ootan sit meinaa jo ahistus iskee ku tajuun että se on 15 minuuttia myöhässä D: mut tuli sit kuitenki ^^ Kouvolassa menin sit Jania vastaan ku se tuli kiteeltä siihen ja sit hypättii samaa junaa, sit ei ollu enää ongelmia (:

Majapaikka:
Saatiin ku saatin sit loppujenlopuks :D Retkeilymaja Virkkula (: astetta erilaisempi yösija, mut oma kokemuksensa, ei voi muuta väittää ^^ yövyttiin siis vanhan koulun liikuntasalin lattialla, piano taakse tehtiin Janin kans pesä <3 JA SE TALO ON PUNANEN!! ihan vaan siltä varalta jos joku sitä keltaseks uskaltaa väittää ;D

Torstaina pyörähettiin baarissa (: Oli muuten siisi baari :o kymmenkunta biljardipöytää, pöytäjalkapalloo, pokeripöytää, tikkatauluja, hemmetin isot taulu tv:t missä näky jalkapalloo (: Sit mentii torille pyörähtämää (: Nähtiin Tomi ja Tomin pyörä q: *kuola-valuu*

Perjantaina jahka herättii ni lähettiin torille pyörimää (: Tutkittiin jalkasin Kuopioo. Käytiin satamssa kävelemässä :o oli muuten hienoja veneitä, varsinki LAMA II :'D, kaks sinistä AIV tynnyriä köytettynä toisiinsa, päällä oranssi muovijakkara ja perämoottori :D ( mewwi^^ ) Sit mentii sinne alueelle jonottamaa -.- se osa oli vähän huonosti järjestetty mut mut.. ois ollu liian täydelline reissu jos ei joku kohta ois kussu (: joten annettakoon anteeksi. Törmättiin myös Katriin ja henkailtiin joknen tovi kaupungilla (: Perjantaina käytiin kuuntelemassa:
CMX
Raaka-aine
Klamydia
Kotiteollisuus
Verjnuarmu
Eppu Normaali
Amoral feat Ari Koivunen (;D)

Launtaina nukuttiin aamulla pitkään käytiin kaupungilla hiippailemassa.. vierailtiin eroticshopissa ;D mitää ei kyllä tarttunu matkaa . mut mut :D sitte meinaski tulla kiirus alueelle (: Lauantaina käytiin kuulemassa:
Tarot
Amorphis (uuh veret seisauttava keikka <3)
Turmion Kätilöt
Poisonblack
Apulanta
Sonata Arctica (aivan mahtava show :') ja uskomaton ilotulitus)
Indica (yllättäjä :o)

Sunnuntai aamu meniki sit tosi nopsaan.. )': hypättii junaa 11:28 mentii eka Kouvolaan ja sit lähettiin Itä-Suomee kohti. Mie jäin Lappeenrannassa ja pääsin Maijan kyydillä koululle ja Jani jatko sit vielä Kiteelle (:

Onnellisesti perillä, väsyneenä, pienessä flunssassa ikävöiden takasin Janin viereen kyyneleet silmissä kiittää ja kuittaa (':