nine

teen, mutta eipäs enään..

Blogi

« Uudemmat -

MEIKÄLLÄ OMA SAUNA!Torstai 18.12.2008 15:37

Day 4Tiistai 21.10.2008 21:12

Tänään herättiin joskus 10 aikoihin. 12 lähdettiin torille ja sieltä löyty jottain kivvaa. Sitte lähettiin kaupungille ja sieltäki löyty jottai kivvaa. Lissää olisin vielä halunnu kaikenlaista.

Ihana ilma, melkein 30 astetta lämmintä. Nyt nakattiin kamppeet kämpille ja tultiin hakemaan pyyhkeet ym. Nyt lähetään Juhan ja Laurin kanssa rannalle uimaan ja ottamaan aurinkoa.

Hikiset terveiset!

Day 3Maanantai 20.10.2008 23:18

Eilen valvottiin myöhään, kuvailtiin videoita neljään asti ja mentiin nukkumaan. Oli kipiä meininki. Erittäin mukavaa oli kyllä.

Tänään aamulla taas kun saatiin kamppeet päälle ja mietittiin että lähdetään kauppaan niin alkoi satamaan vettä kuin.. niin. Tämä päivä meni vissiin kämpillä istumiseksi. Illalla toivottavasti päästään johonkin käväsemmään. Täsä juuaan nyt Laurin, Markun, Juhan ja Heikin kanssa. Pittää vaa tännää olla ihan kunnolla että ei mene myöhään. Huomenna mennään torille ja shoppailemaan.

Jeps, ei mittään erikoista.

PS. Mr. Lime RIP

Day 2Maanantai 20.10.2008 03:14

Tänään nukuttiin aika pitkään. Pojat kävi illalla jossain kapakassa ja ite menin nukkumaan kun ei jaksanut enää lähteä mihinkään. Oli mukava aamulla herätä kun aurinko paisto ja oli lämmintä. Näin muuten unta yöllä että oltiin menossa takasin suomeen. Hyvä nähä semmosia unia heti ensimmäisenä yönä vasta kun on päässyt tänne.

Lähdettiin tosiaan sitten melkein heti rannalle kun porukka heräs. Lämmintä on ollut vaikka on tuuli ihan älyttömästi. Rannalla leikittiin joku tunti vaan hiekalla Juhan ja Laurin kanssa. Heikki se katteli vieressä. Sen jälkeen lähettiin kattelemaan paikkoja Heikin opastuksella. Muutama tunti pyörittiin, nähtiin mm. puhuva roskis ja Big Ben. Sitten lähettiin takasin kämpille bussilla.

Kämpille kun päästiin niin alko satamaan vettä. Huonot kelit perkele. Täsä juuaan ja mietitään mitä seuraavaksi keksii. Varmaan operoidaan lime. Siitä sitten myöhemmin videota.

Jeps. Tällästä tänään, ehkä huomenna jotain yhtä järkevää. :)

Day 1Sunnuntai 19.10.2008 00:24

Tampere-Frankfurt-Valencia

Tampereelta lähti lento Frankfurttiin perjantaina klo 21.35. Frankfurtissa oltiin joskus 23.30, käytiin syömässä ja yritettiin nukkua lentokentällä mutta uni tuli aika huonosti, lattialla parisen tuntia sai yhteensä nukuttua. 15.15 lähti lento Valenciaan ja tänne päästiin tänään 17.35. Tietenkin täälä sataa vettä heti ensimmäisenä iltana. Toivottavasti ilimat paranee :)

[Ei aihetta]Perjantai 18.07.2008 06:54

DÄLFÄHGDLFSJHSÄJGHPÄFDJGPJPOJPDSOJPFOJ

VOIVVVVVVVVVVVVVVVVVV

5.-7.6.Tiistai 06.05.2008 04:03

MOSHAUKSEN EPÄVIRALLISET MM-KISAT !!