Tiedot

Perustettu
25.9.2007
Tilastot
Käyntejä: 762 (1.7.2008 alkaen)
Koko

Jäsenet (2)

NickkeliSa]]
« Uudemmat - Vanhemmat »
Joo, tosiaan vierähti eilinen mukavasti Hangossa Kasen kanssa. Kierreltiin kaupunkia, oltiin rannalla ja käytiin raflassa.

Vähän ikävämpi kokemus olikin sitten hauskaksi kaavailemani Lappohja. Kun tulimme taajaman asemalle, päätimme etsiä JunaBussin lähtöpysäkin. Mitään pysäkkiä ei näkynyt mailla eikä halmeilla. Pikavisiitti paikkakunnan Teboilille ei auttanut asiaa; saimme maistisen oloiselta kassatädiltä vinkiksi: "Mikä bussi? Ei mikään bussi tästä mee. Ne menee tuolta". Epämääräisen kädenhuiskautuksen ohjaamina lähdimme kohti valtatien 25 vartta.

Eipä ollut dösäriä sielläkään. Marssimme takaisin asemalle. Aikataulussa luki "JunaBussi lähtee tien 25 varren pikavuoropysäkeiltä (ne kivat siniset)". Hohoijaa. Lähdimme sinne. Museolta, joka sijaitsi kyseisen tien varressa, näimme horisontissa jotain sinistä. Pikainen zoomailu kameralla kertoi bussipysäkkien sijaitsevan siellä, noin 1,5 km:n päässä asemalta.

Yritin soitella VR:n puhelinpalveluun, kysyäkseni, menisivätkö bussit myös asemalta, sillä seuraava käyntikohteemme, paikallinen Siwa, sijaitsee siellä. Puhelinpalvelu ei sitä tiennyt. Saimme kuitenkin liikennöitsijän numeron. Soitin numeroon ja kimeä ääninen mummo vastasi "Ampers bustrafik". Mummokaan ei asiasta enempää tiennyt, mutta pyysi koko firman pomon puhelimeen. Pomo ei kyennyt sanomaan luuriin muuta, kuin "Linja-auto asema". Edes hienovarainen tiedustelu moisen aseman sijainnista toi vain korvaan äkäisen tiuskaisun ("LINJA-AUTOASEMA!!!!!!!) ja luurin korvaan. Huoh. Että sitten näin.

Noh, kiersimme kylän "keskustan" (kutsun itse keskustaksi, Kasperi kerrostalorykelmäksi) todetaksemme, että on tyhmää rakentaa kerrostaloja keskelle metsää ja se kuuluisa Siwa oli lopetettu. Emme enää ehtineet mennä rannalekaan, joten suuntasimme kulkumme pettyneinä kohti pysäkkiä.

Tänään taas koitti nk. Hanko-krapula. Ei, en ole ollut kännissä, vaan se on pikemminkin eräänlainen saamattomuuden tila, jollainen iskee vain perinteisen Hanko-reissun jälkeen. Nimesin sen vain sellaiseksi.

miRketraaginen viikko etten sanois.. Luonut: miRkeLauantai 25.04.2009 16:00

joo olikohan se tos tiistaina ko meille tuli töihin yks sellai mies pyörätuolis,sit olin vaa et joo joku pyörätuoliheebeli se vaa rullaili sinne kahville,mut sit se käänty ympäri ja mä tajusin et sil oli vaa sellaset tiiättekö tyngät, sit olin vaa et ou mai gaad ja tuli tosi paha mieli,ko se oli nii mukava se jalaton mies.Nii sit mä meinasin oikeesti saada jonku kohtauksen,ku sinne tuli sellai pappa joka oli joko saanu tosi pahasti lättyynsä tai sit sil oli jotain muita verenkierto ongelmii,ko sil oli sellasii mustii länttei naama täys, sit sil oli sellaset hervottomat pullonpohjalinssit päässä ja se näytti vähä hyttyseltä nii ja mä en saanu sen puheest minkäänlaista selvää. ai vittu ko mä meinasin kuolla.. sit ehkä kaikist kauheint oli ko sinne tuli sellai mummeli joka halus sunnuntain hesarin, se kyseli sit hesarii mun pomolta ja kuulin vaa sivukorval ko se mun pomo selitti sille et joo toi mira tais viedä sen just kaks minuutti sitte roskiksee.. Noh pomohan se sitte sai oikee älynväläyksen ja pakotti mut sen mummon kanssa kaivamaa sen lehen sielt roskiksesta.. siel mä pengoin jotai *itun lehtilaatikkoo joka oli just tyhjennetty sen mummon kans.. mummo sai lehtensä ja mä 207 paperihaavaa niist perkeleen lehistä.. mitäpä sitä ei asiakkaan takia tekis?.. nii.. sit eilen tein vähä sämpylöita ja jonkuverran innokkaasti tungin niit sinne vitriinii ja sain jumalattoman haavan siit lasista käteeni.. no ei mitää, vähä laastarii ja kumihanska kätee.. sit ehkä n:5min sen jälkee avasin sellasen kylmälaatikon ja mult lähti ehkä puolet peukalosta.. (no ei ehkä ihan puolii,mut aika lähelle) sit heiluin loppupäivän sellaset älyttömät laastari viritykset räpylöissä ja sit iltapäiväl jossainvaihees huomasin,et se mun toinen laastari oli hävinny..oon aika satavarma,et maanantaina ko meen töihin ni pomo tulee sillee et "miranda, yks asiakas oli saanu ruokamyrkytyksen verisesä laastarista joka löyty meijän safkoista ja nyt se joutuu peräsuoli tutkimuksiin ja sä maksat".. kiitos ah nam..

SysihilkkaIhan vaan tiedoksi.Luonut: SysihilkkaTiistai 21.04.2009 23:05

Deviant on ihan loistokauppa!! En oo saanu yhtä hyvää palvelua missään muualla. :3 <3 Menkää sinne ja ostakaa se tyhjäksi!!

kaikkeusAsiakaspalvelu (oikolukua)Luonut: kaikkeusKeskiviikko 29.08.2007 12:06

Palvelusta irrottautumisen vaiheeseen kuuluvat kassatoiminnot, rahastus ja hyvästely. Se, että henkilökunta viipyy hetken ainakin henkisesti asiakkaan matkassa tämän tehdessä lähtöä, antaa hyvän lähtövaikutelman.