Blogi

« Uudemmat -

kotiutuminen (kittilöityminen osa 6)Tiistai 14.07.2009 03:43

mä en osaa kerätä kasaan kaikkea mitä tapahtu to-su aikana, että saisin selitettyä asiat niinkuin sain aikaisemmin.. saattaa johtuu utsjoesta.

Metsää siellä metsää täällä PORO..

Alkumatka kaukosesta mikkeliin meni aika pitkälti mukavaa tahtia vaikka välillä täytyikin luonnon vuoksi hidastaa matkan tahtia.. sanotaan että näin matkalla kaukosesta kajaaniin näin enemmän poroja kuin poliiseja(ja nyt lasken peltilehmät mukaan!). Ihmeellistä oli että porot tuntuivat noudattavan kaikkia muita Suomen tieliikenne lakeja paitsi väistämistä.. eipä ne kyllä kovin kovaa liikuskellukkaan, mutta kyllä se ottaa päähän ku katot et vastaan tulee poroja, jarrutat ja sit ne löntystelee auton vierestä vastaan tulevien kaistalla niinku mitään ei olis tapahtunu.

On se kumma..

Ajattelin about 100 km ajettuani, että tää tulee olee rankka reissu.. kajaanin jälkeen en pysähtynyt ennen juvaa kertaakaan. Kajaanissa piti soittaa kaverille ja kysyä et mihis mä suunnistan tästä. Aikaisemmin kirjoittelin, että päälle 650 kilsaa on pisin matka jonka oon itekseen ajellu.. matka oli itseasiassa lähempänä 700km ja silloin isäni ajoi edellä joten reitti oli mulle selvä. Nyt tuli taitettua reilu 800kilsaa(kiitos kajaanissa pyörimisen) ilman opasta, ilman karttaa eli siis täysin oman muistin ja kännykän akun armoilla(akku muuten loppu juvan ja mikkelin lähellä kun tuli kolme puhelua peräjälkeen). Kokemuksena melkein korvaamaton.. kyl tuo to - su reissu oli kokemuksena korvaamaton ja tää oli kokemus.

Näin on saatu kittilöityminen päätökseen. Mutta tässä vielä parin viikon sisällä voisin julkaista "Kittilöityminen.. unohdetut, jätetetyt ja oudoimmat jutut"- pätkän johon heitän juttuja joita en oo muistanu kirjoittaa aikaisemmin.. eipä siin kummempia jos on kysymyksiä soittakaa.

Kittilöityminen osa 5Tiistai 07.07.2009 15:21

Ihan alkuun pakko sanoa, että en ole tänne ny kirjoittanu pariin päivään väsymyksen takia. En tiedä mistä on johtunu(mull on kyl aavistus) mutta mua on alkanu iltaisin väsyttää niin pahasti ettei järkeä. Mutta joo itseasiaan..

Merta, kahvia ja kirpputori?!

Sunnuntaina lähdimme pyörähtämään aamukahvilla perämeren rannalla. Ylitorniosta suuntasimme tornion kautta ruotsin puolelle pieneen kylään nimeltään Seskarö. Suunnitelmiin kuului käydä perämeren rannalla keittämässä pannukahvit. Ajoimme ensin ohi risteyksestä, josta pääsi leirintäalueelle/uimarannalle, ja päädyimme yllättäen pikku kylän kirpputori tapahtumaan. Edelleen pari nättiä lökäpöksy typyä, mutta muuten ei mitään. Kierrettyämme kirpputorin aloimme suunnittelemaan reittiä meren rantaan. Tällä välin Manu kerkesi etsiä korkeimman kohdan johon hän asettui seisomaan kuin etsisi suuntaa keskellä kirpputoria. Kun olimme hetken hekotelleet Manulle jatkoimme matkaa. Päästyämme merenrannalle, totta kai suomalaisittain turistimeininki ajolla kiinnittämättä huomiota "ei saa ajaa" "jättäkää autot tänne" merkkeihin, löysimme sopivan paikan jossa oli halkoja(kuusihalkoja ei hel..) ja leiritulipaikka(itseasiassa kaksi vierekkäin). Kun saimme tulen pesään ryhdyimme kahvin keittoon ja yleiseen hööpertämiseen eli rannan tutkimiseen ja kuvien napsimiseen(tuli jopa kaksi kuvaa). Tulen ääressä istuessani ja kahvia ryystäessäni huomasin parin ruotsalaisen henkilön lähestyvän leirintä paikkaa. Meidät huomatessaan he käänsivät suuntansa rantakallioille istuskelemaan. Kun saimme kahvit juotua, leivät syötyä ja muutenkin tehtävämme suoritetuksi lähdimme jatkamaan matkaa.

Ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella..

Matkasimme ruotsin puolta kohti Övertorneåta ja pysähdyimme välillä Kukkolankoskella katsomassa jotain vip-saunatilaa, joka oli kieltämättä pirun hieno(sauna academia tai joku vastaava). Siinä kosken pauheessa totesin että on se Suomi kaunis kosken toiselta puolelta katsottuna, tulin myös ajatelleeksi kuinkakohan paljon ne ihmiset siinä joen ja kosken varrella huutelevat toisilleen ruotsi-suomi pelien aikana. Kävin myös Kukkolankoskella vessassa ja perhana se tuoksui kukkasille vaikka en nähnyt minkäänlaisia hajusteita missään.. eipä tuoksu enää prkl. Övertorneåssa kävimme kaupassa ja ostin pekonijuustolevitettä jonka jälkeen suuntasimme suomen puolelle ylitornioon pizzalle.

Moniko tuumanen toi oikeen on?!

Auton vanteistahan puhutaan aina tuumissa, "moniko tuumaset vanteet sul on" jne, mutta mun mieleeni heräs kysymys "moniko tuumane toi pizza on?!". Tilasin paikallisessa pizzeriassa(Turkin pippuri tai joku vastaava) Revontuli pizzan, joka sisälsi poroa, kebabbia, ananasta ja aurajuustoa(NAM!!), ja sain eteeni ihan jumalattoman ison pizzan. Oikeesti se pizza tuli 1,5cm joka puolelta yli lautasen. Oli pakko vielä kysyä "oliks tää siis normi pizza?" vastaus "Kyllä on ja mieti kun mä tilaan yleensä kolme perhepizzaa täältä, mahtavat miettiä kui iso perhe mulla on". En saanut koko pizzaa syötyä, joten loput nappasin folioon ja mukaan.

Mikä päivä mikä kuu.. missä..

Kun pääsimme ylitornioon Anjan luokse takaisin, kävin suoraan sohvalle makoilee ja kattoo telkkaria, enköhän mä siihen sit nukahtanu. Herätessä oli ihan ihme olo kun en tienny yhtää missä olin(aloin epäilee et siinä pizzassa oli jotain..). Kupillinen kahvia(ysin aikaa illalla ei yhtään hyvä..) sai vähän virtaa, mutta ei tarpeeksi että olisin jaksanut lähteä rättisitikka ajelulle vaikka mieli olis tehny.. no jääpä jotai seuraavaan kertaan.

Tuossa oli siis sunnuntai. Eilisestä ei ole oikeastaan mitään erikoisempaa sanottavaa. Ylitorniosta lähdimme Rovaniemelle hoitamaan asioita ja sieltä suuntasimme takaisin Kaukoseen. Nukuin melkein koko matkan Rovaniemeltä Kaukoseen ja epäilen edelleen sitä pizzaa. Illalla söin vielä pizzan loput ja pari leipää pekonijuustolevitteellä ja suolalihaa päälle namia..

Kiitos kumarrus ja BLAU

ps. Kuvia tulee myöhemmin..

Kittilöityminen(kö?) osa 4Sunnuntai 05.07.2009 04:09

Unia..

Näin pe-la välisenä yönä(tai aamusta en muista) outoa unta. Ystäväni Arttu L opetti miua tekemään vatsoja.. ihmeellistä siinä oli että liikkeen kuului kuulemma lähteä niskalihaksista(WTF?!). Unessa onnistuin tekemään kaksi kertaa sen.. pitänee kokeilla hereillä miltä tuntuu jännittää niskalihakset ja toivoa että vatsa seuraa perässä. Toi uni saattaa kyllä johtua siitä että oon nyt onnistunut pakottaa itseni joka ilta tekemään 30 vatsaa ja punnerrusta.. 12, 10, 8. Muistaakseni Arttu mulle tuon sarjan joskus neuvoi.

Matkoilla..

Lauantaina(tänään) lähettii matkaamaan ennen puolta päivää.. ajeltiin kaukosesta kolarin kautta pajalaan(ruottin maalle), jossa käytiin markkinoilla. Kattelin paljon ympäriinsä mut eipä siel paljo olna mithää mielenkiintosta, mut lökäpöksyjä oli niin pirusti(mietin jopa hetken et mitä ihmettä). Voin ihan suoraan sanoo et pari kertaa meinas jalat lähtee alta ku oli niin nättei tyttöi löysissä kuteissa.. huoh olisinpa ollu yksin matkassa niin olisin voinut sieltä löytääkkin yösijan. Sieltä matka jatku ruottin puolta övertornioon jost päästii takas suomen puolelle ja tultiin tänne ylitornioon iskän ja Paulan kaverin luokse yöksi.

Ilta menot..

Täällä istuttiin iltaa omakotitalon pihalla olevassa kodassa(miä hommaan kans joskus ku talon hommaan) ja loppu illasta siirryttiin sisätiloihin jatkamaan.. tosin iskä ja Paula väsähti mutta me jatkettiin Anjan kanssa pelaamalla lautapelejä. Ensin pelattiin jotai ihme "kissa miau"-peliä missä piti yrittää löytää kissa tökkimällä pelilaudassa oleviin reikiin tikulla, sen jälkeen pelattiin pari kertaa "wapi"(tai wap-jotain) nimistä peliä jonka jälkeen siirryttiin perus scrableen. Illan aikana kävin vessassa ja pakko todeta, että kun on pari kaljaa juonut niin vessan ovessa oleva Usher-juliste näytti hieman epäilyttävältä. En oikeen tienny yrittääkö se kyylää mua vai odottaako se vuoroaan... epäilen ensimmäistä kun se oli selkeesti repimässä housujaan pois.

Huomisen suunnitelmat ei oo mulla yhtään selvillä, mutta norjaan ei vissiin lähdetäkkään.. meinattiin ensin iskän kanssa et mennään jäämeren rantaan keittää kahvit, mutta matka oli kuulemma liian pitkä yhden päivän aikana suoritettavaksi. Google mapsillä katottiin et matkaa ois kertyny about 1500km.. Maanantai aamuna ollaan rovaniemelle menossa joten oltas jouduttu ajaa turhan paljon eikä siinä olis kerenny ku nopeesti sipasee ne kahvit siel ja jatkaa matkaa. Voipi olla että ei enää ulkomailla käydä mutta oli se nopeekin käväsy ruotsin puolella maisemia ja ihmisiä vilkasemassa aika hianoo.

Blau

ps. mä olen huomannut pienen oudon muutoksen itsessäni.. en oo enää yhtä arka menee juttelemaan ihmisille ja erityisesti naisten kanssa oon tullu yllättävän hyvin juttuun. Tosin en edelleenkään saa itseäni sellaisten naisten lähelle jotka oikeasti vie multa jalat alta..

Kittilöityminen osa 3Lauantai 04.07.2009 00:59

Kohtasin omat demonit ja lemmin niitä sokeasti..

Kohtasin tänään yhden demoneistani, mutta en kyllä lempinyt sitä vaikka vähän ajelinkin.. tämä oli siperian bemari. Auto, joka oli ensimmäinen auto, jolla ajoin kortin saatuani. Ajoin silloin kittilän jäisillä ja mutkaisilla teillä. Tämä hirviö(hyvässä mielessä) autoksi oli järisyttävä kokemus talviteillä kokemattomalle kuskille ja jätti pienen pelon sekaisen kunnioituksen itseään kohtaan minun mieleeni. Nyt kun ajokokemusta on kertynyt hieman enemmän oli minun aikani kesyttää tämä peto. Alku oli vaikea, auto halusi näyttää minulle olevansa pomo, mutta kiedoin pedon voimat taidokkaalla kytkimen käytöllä ja auto taipui tahtooni ja turvalliseen tieliikenteeseen. Kun pääsin isommalle tielle tunsin samankaltaista pelon sekaista tunnetta kuin ensimmäisellä kerralla, mutta nyt se tunne antoi minulle euforisen tunteen, koska tiesin hallitsevani tämän kahlitsemattoman pedon. Tällä kyseisellä autolla on enää pari päivää ajoaikaa, joten tämä taisi olla myös viimeinen kerta kun pääsen/pääsin sillä ajamaan.

Ei ne jätkät turhaan puhunu..

Tekemistä on riittänyt ja suurin osa on ollut juuri ruumiillista työtä. Rasitus jota olen keholleni annostellut moninkertaisia määriä verratuna aikaisempaan on vain saanut minut huomaamaan etten ole niin voimaton kun olen luullut. Myös joka iltaiset lihasharjoitukset ovat alkaneet tuntua pakollisilta, olen jäänyt niihin koukkuun, niiden jälkeen olo on voimaton ja samal voittamaton.

Ajeluu on mukavaa..

olis viel joku kaveri mukana.. eipä tuolla kyllällä pitkää jaksanu yksin pörrätä kun ei sieltä tunne ketää. No, mutta oli kiva käydä ajelemassa tällei illasta tuolla kattelemassa meininkiä. Kävin pyörähtää levillä ja sit pyörähdin ton kittilän keskustan suoran pari kertaa ennenku käänsin keulan kohta kaukosta ja tulin tänne.

päivä ollu aikalailla menoa paikasta toiseen ja pientä tavaroiden siirtelyä, nostelua jne.. huomenna vissiin lähdetään jonnekkin pidemmälle matkalle jonka yksityiskohdista en kovin paljon tiedä. Ruotsi ja norja tulee luultavasti koluttua ja maanantaina mennään varmaan sitten rovaniemelle. Voipi siis olla että en tänne tee päivityksiä pariin päivään, mutta kunhan pääsen takas koneen ääreen niin kyllä tuota juttua luulis löytyvän taas.

Kiitän kumarran ja

BLAU

kittilöityminen osa 2Perjantai 03.07.2009 00:40

Muurari rabbi, mitä miettii matti..

Tänään pääs sentää puuhastelee kunnolla. Laastit kottikärryyn, sekottelua ja seinään. Pari harkkoa väliin aina välillä. Kerranki osasin soveltaa suoralta kädeltä jotai koulussa oppimaani kun sain piirrellä ukolle harkkoihin leikkauskohdat niin että kulmat osu oikein. Vallan mukavaa puuhaa kun ei tarvinnu vaan seisoskella ja miettiä että mitäs sit tekis.

Piiri pieni pyörii porukka siinä hyörii..

Kävin tossa illasta kattelemassa myös kittilän "pilluralli" lenkkiä, kun ukolla oli joku kokous, kyllä minä rilluttelemassa raitilla ilman mitää tarkoitusta. Aika normi meno paitsi täällä kaikki ajaa yhtä suoraa edes takas ja toivoo pääsevänsä suoran jompaan kumpaan päähän tankkaa. Aika outoa sinällään.. luulis että ne tankkaa kerran kunnolla ja sit ajelee. Olihan siellä varmaan joku "lenkki" myös mitä ne ajeli, mut se tais mennä jonku omakotitalo alueen läpi. Why..? Keskustassa on 40 raja ja porukka ajo 20-30.. voin vaan kuvitella että siellä omakotitalo alueella raja on jossain 30 ja porukka huruttelee ykkösen ja tyhmä.. anteeks tyhjäkäynnin sekoituksella.

Täällä pohjoisen auringon alla..

Mä olen ruskettunu! Jäi festarirannekkeista nätti vaalea rinkula tohon ranteeseen, mutta olkoon se on mun onnen rinkula. Yli huomenna vois vaikka koittaa ottaa aurinkoa, jos sää sallii, ja pitää toivoa että tuulee. Muuten joudun käyttää aurinkorasvaa, jonka suoja kerroin on 0.. sitä iki-ihanaa kaikkien rakastamaa tököttiä nimeltään off! Tuuli on mulle kaveri tääl pohjosen auringon valossa, tosin keskipäivällä vois paistatella rauhassa sillon ei ötiäisetkään uskalla tulla iholle kun ne palaa.

On se jännä..

On paljon kaikkea mitä kerkee mietiskelee kun on tekemistä johon ei tarvii ajatusta paljon upottaa, joka on muuten pirun hyvää kun ei kuitenkaa pääse ajattelee liikaa, ja voi kelailla mahdollisia riimejä mielessään, suunnitella mitä mahdollisesti tekis myöhemmin ja muutenki antaa mielen lepää ajatusten valtameressä kun aivot on narikassa. Ei ne jätkät paskaa puhunu kun sano että fyysinen työ tuo hyvän olon.. siitä tulikin mieleen tais olla eka kerta kun tollasta työtä teen ja tuntuu vähän että valitsin väärän alan. Tosin lääkärin määräyksestähän mä pysyin pois rakennus-, automaalari-(joka olis mielenkiintoista) ja kokki-/leipurialalta.

KittilöityminenTorstai 02.07.2009 05:21

Näin taas pitkästä aikaa.. viimeks tais olla reilu pari vuotta sit jos tarkkoja ollaan 2 vuotta ja 6 kuukautta ja joitakin päiviä sitten. Mikäs tässä oleskellessa ja mieltä rauhotellessa.

Matka:
Matka meni pirun hienosti.. oli mukava ajella isukin perässä kun sai kuunnella mitä halus ja aurinko porotti niin paljon että tuli paitakin heitettyä pois. Vauhtia riitti ja sillähän pysy keskittyminenki aisoissa. Matkaa kerty reilu 650 kilsaa joka on pisin matka jonka oon ajanu.
Olis tullu kyl loisto kuva kun päästiin pihaan.. Matti reilun 650km jälkee kädet ratissa naama kiinni lasissa "mihis sit ajetaa?!"

Vakiovarusteet:
Monet mun kaverit tietää, että mulla(niinku varmasti monella muullakin) on vakiovarustus housujen taskuissa kännykkä, avaimet, röökit, sytkäri, lompakko, vuoden kotitehtävät(Matti selaa arkistojaan.. odottakaamme -Matikan ope amiksessa).. Tänään tai oikestaa eilen eli keskiviikkona sain uusia vakiovarusteita jotka kulkee hyvin kätevästi takataskussa. Työhanskat ja pullo offia.. nice.
Tästäkin olis tullu loistokuva.. työhaskat roikkuu lökäpöksyjen takataskusta ja tupakkaa poltellen "Khyl pihatyöt on täysin mua varten".

Iskureplat:
Hah oon alkanu kehittelee kaikenlaisia päättömiä iskureploja joilla saa enintää iskua, mutta kannattaahan niitä vielä testailla.

Khyl elämän halu on taas heränny, runosuoni alkanu taas virtaa ja kaikki näyttää, tuoksuu, maistuu, tuntuu ja kuulostaa paremmalta. Vähän ennenku lähden kotia päin täältä pistän laitteet tilaukseen, että pääsee kotona nauhottelemaan uutta tavaraa mitä on nyt kertyny jo jonkin verran. Odotan innolla myös "arkea" kun oon päässy ystävän kanssa saman katon alle.. saa nähdä mitä siitä tulee.

Blau..

ps. vielä kun sais ton tupakan polton kokonaan pois niin varmasti olis vielä parempi olo.

pps. ton äskeisen kirjoitettuani kävin viel ilta savukkeella tapani mukaan ja näin tos pihalla laattoja joissa oli delffiinien kuvia.. mieleen tuli eräs henkilö. Kaukana on nyt lähellä ehkä poikkean jossain kotimatkalla...

Reissua.. wha?Torstai 11.06.2009 17:07

Eipä oo ennen tullu vedettyy tollasta reissua et hyppää aamulla junaan ilman mitään puhelin numeroita sun muita, päätyy tampereelle ryyppää ja siitä jyväskylään krapuloimaan ja siitä sitten takas kotia ihmettelee. Reissu oli loistava.. lisää tällästä :D

Pakko oli pistääTiistai 19.02.2008 19:52

Jäähyväiskirje

Rakas, Katja

En tiedä miten sanoisin tämän, mutta aijon käydä kirkossa. Luulen että ymmärsin sen kun uimme alasti asuntovaunussasi, ja näin sinut ärsyttämässä parasta ystävääni.

Olen varma että olet tarpeeksi miehekäs ymmärtämään että kiihotun roskakuskeista.

Lähetän sinulle takaisin sormuksesi, mutta pidän itsemurhakirjeesi muistona.

Haluan että tiedät että minä tulen aina vihaamaan elämääni kloonina.

haluan rahani takaisin,

Matti

______________ _ _ _ _ _ _ _

TEE SINÄKIN:

Jäähyväiskirje

Rakas, _hyvän ystäväsi/rakkaasi nimi_.

En tiedä miten sanoisin tämän, mutta __1__. luulen että ymmärsin sen __2__ __3__, ja näin sinut __4__ __5__.

Olen varma että olet tarpeeksi __6__ ymmärtämään __7__.

Lähetän sinulle takaisin __8__, mutta pidän __9__ muistona.

Haluan että tiedät että minä __10__ __11__.

_12_,

-nimesi-

1. MINKÄ VÄRINEN PAITA SINULLA ON?
sininen – romanssimme on ohi
punainen – suhteemme on kuollut
valkoinen – aijon käydä kirkossa
musta – vihaan sinua
vihreä – horoskooppimme eivät sovi yhteen
harmaa – olet pervo
keltainen – kävelen kadulla
vaaleanpunainen – sieraimesi ovat kuin loukkaus
ruskea – poliisi etsii sinua
ei paitaa – olet nolla
muu – olen rakastunut siskoosi

2. MISSÄ KUUSSA OLET SYNTYNYT?
tammi – sinä yönä
helmi – viime vuonna
maalis – kun kääpiösi puri minua
huhti – kun kompastuin seesamin siemeneen
touko – viimeisin ensimmäinen toukokuuta
kesä – kun löit minua lankulla
heinä – kun oksensin
elo – kun näin sen kutistetun pään
syys – kun uimme alasti
loka – kun esitin joulupukkia
marras – kun koirasi juoksi pihalla
joulu - kun vaihdoin lenkkareita

3. MITÄ RUOKAA SYÖT MIELUITEN?
taco – kämpässäsi
pizza – asuntovaunussasi
pasta – lähikaupan nurkalla
hampurilainen – bussin alla
salaatti – sillä aikaa kun söit
kana – kaapissasi
kebab – pastorin kanssa
kala – naisten vaatteissa
leipä – joulujuhlissa
lasagne – lentokoneessa
makkara – transsissa
muu – naapureittesi kanssa

4. MINKÄ VÄRISET SUKAT SINULLA ON?
keltainen – iskemässä
vaaleanpunainen – repimässä peruukkia - päästä
ei sukkia – istumassa - päällä
muu – suutelemassa

5. MINKÄ VÄRISET ALUSVAATTEET SINULLA ON?
musta – paras ystäväni
vaaleanpunainen – koirani
ei alusvaatteita - patsas
muu – hullu pastori

6. MITÄ KATSOT MIELUITEN TV:STÄ?
Scrubs - miehekäs
Family Guy - seniili
muu - hävettävä

7. MIELENTILA JUURI NYT?
iloinen – kuinka huonosti olen voinut
surullinen – kuinka tympeä olet
tylsistynyt – että joulupukkia ei ole
vihainen – että inhoan ruokiasi
masentunut – että olemme serkuksia
ylipirteä – että tähän ei ole ratkaisua
hermostunut – kuinka vähän maksoin sinusta
huolestunut – että autosi on säälittävä
apaattinen – että olen käynyt sukupuolileikkauksessa
häpeävä – että olen allerginen hamsterillesi
hellyydenkipeä – että kiihotun roskakuskeista
iloisempi kuin koskaan – että en ikinä aikonut soittaa sinulle vaikka toisin sanoin
muu – kuinka paljon oikeasti painan

8. MINKÄ VÄRINEN TAPETTI SINULLA ON MAKUUHUONEESSASI?
valkoinen – sormuksesi
lila – latino - CD:si
vaaleanpunainen – leikatut varpaankynnet
muu – armeijamuistosi

9. ENSIMMÄINEN KIRJAIN ETUNIMESSÄSI?
A/B – kuvasi
Å/Ä/Ö – todistuksesi

10.VIIMEINEN KIRJAIN ETUNIMESSÄSI?
A/B – tulen aina muistamaan
C/D – en tule ikinä unohtamaan
E/F – olen aina halunnut rikkoa
G/H – sain AIDS:in
I/J – tulen aina vihaamaan
K/L – aijon kouluttaa
M/N – tuhopoltin
O/P – haastattelin
Q/R – ilmoitin psykiatrille
S/T – voin pahoin kun mietin
U/V/W – yritän unohtaa

tiivistemehu - eskimoreinkarnaatio
maito - vuokra-asuntoni
viini - viinakaupan myyjä
siideri – intohimoinen kiinnostus hiiriä kohtaan
tuoremehu – munakoisofetissisi
mineraalivesi – nolo ihottuma
Oboy – Gollum - imitaatiot
viski – pilata toinen maailman sota
muu – vihata isääsi

12. MINNE MATKUSTAISIT MIELUITEN?
Thaimaa – lämpimin terveisin

[Ei aihetta]Keskiviikko 30.01.2008 13:27

Juuri ennen häitä..
Nainen: Hei Rakas
Mies: No vihdoinkin, olen odottanut jo niin kauan!
Nainen: Haluatko että lähden ?
Mies: EN ! Mistä nyt tuollaista sait päähäsi ? Jo pelkkä ajatuskin kauhistuttaa.
Nainen: Rakastatko minua ?
Mies: Tietenkin, kaikkina vuorokaudenaikoina !
Nainen: Oletko pettänyt minua koskaan ?
Mies: En ikinä ! Miksi kysyt tuollaista?
Nainen: Haluaisitko suudella minua ?
Mies: Kyllä, aina kun minulla on tilaisuus siihen !
Nainen: Löisitkö minua koskaan ?
Mies: Oletko hullu ? Tunnethan sinä minut !
Nainen: Voinko luottaa sinuun ?
Mies: Kyllä, kulta..
Nainen: Rakas..
7 vuotta häiden jälkeen:
Lue teksti alhaalta ylöspäin ! ^^

Luettuasi tämän kopioi tämä päiväkirjaasi ja saat loistavan parisuhteen !

Ooperin testi...Lauantai 03.11.2007 04:47

Olet rauhallinen, luova ja huomaavainen henkilö. Saatat usein vaikuttaa ujolta, varautuneelta tai viileältä. Sinulla on harvinainen kyky omistautua syvästi sekä ihmisille että asioille. Ihmistyyppisi ohjaa käyttäytymistään vahvoilla sisäisillä arvoilla, eikä niinkään logiikalla tai järkisyillä. Jos sinut pakotetaan toimimaan faktojen ja logiikan tasolla, sinusta syntyy vaikutelma toiselta planeetalta tulleesta olennosta. Sovellut ammatteihin, joissa voi ihmisten kanssa soveltaa empatiaa ja keskustelua. Kaltaisesi ihmiset ovat usein uskonnollisia, hengellisiä tai filosofisia, ja näkevätkin oman elämänsä matkana tai tehtävänä. Järkeilyyn taipuvaiset ihmiset saattavat pitää sinua mystikkona tai haihattelijana. Ihmistyyppisi elämää leimaa usein puolison, ”sielunkumppanin” etsintä. Etsit kaiken aikaa tasapainoa, koska kaipaat yhtä aikaa rauhaa ja yksityisyyttä, sekä kontaktia toisiin ihmisiin. Tästä syystä sinulla on taipumus vaipua alakuloisuuteen.

Tämä pitää erittäin hyvin paikkaansa..